PracaGrupypl.praca.dyskusjeCos w rodzaju podsumowania › cos o kradziezy.
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: cos o kradziezy.
    Date: 27 Nov 2002 19:27:56 -0800

    flyer <f...@p...gazeta.pl> writes:

    [..]

    > Nie jestem specem od systemow motywacyjnych ale wydaje mi sie, ze takie
    > teksty duzo nie daja. Czlowiek zdajacy sobie sprawe ile zarabia na nim
    > jego pryncypal, zmuszony okolicznosciami do pracy ponizej swoich wymagan
    > finansowych staje sie tylko niewolnikiem, ktorego wrogiem jest Szef i
    > Znienawidzona Praca.

    zmuszony? przeciez nikt ich nie zmuszal, zeby sie tej pracy
    podejmowali.

    i ja w ogole tego nie rozumiem.

    moze jestem staromodna, ale uwazam, ze jesli ktos kradnie, to nie jest
    usprawiedliwiony tym, ze mu pracodawca za malo placi! tym bardziej, ze
    ci ludzie nie umierali z glodu!

    o czymze wiec ty piszesz, czlowieku????

    > Jaki to ma zwiazek z sytuacja kuzyna czy innego pracodawcy - pracownicy
    > wcale nie kochaja ich za "wielkodusznosc" - sa swiadomi wykorzystywania
    > i swoich wymagan. A postawa "prawdziwego bussinesmana" nie pomaga
    > wykonywac im lepiej pracy - koncentruja sie na osobie dajacej negatywny
    > bodziec a nie na przyczynie.

    nie no rece mi opadly. ludzie zatrudnieni kradna, a ty zwalasz wine na
    tego 'wrednego biznesmana' bo ich odpowiedno do pracy nie zachecal???

    czlowieku, kradziez to jest przestepstwo scigane kodeksem karnym, a
    pracodawca to nie est pracownik resocjalizacji, a jego interes to nie
    wiezienie czy poprawczak!

    ty sie wez zastanow troche nad tym co piszesz. ciekawe, czy jakbys
    mial swoja dzialanosc to tez bys patrzyl z poblazaniem na to, jak ci
    pracownicy sprzet z firmy wynosza, kradna i robia burdel.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net