PracaGrupypl.praca.dyskusje › czy ktoś był na spotkaniu organizacyjnym w CSSMB - Wrocław

  • 1. Data: 2003-02-05 12:21:19
    Temat: czy ktoś był na spotkaniu organizacyjnym w CSSMB - Wrocław
    Od: "Gluestick" <g...@p...onet.pl>

    Witam

    Pytanie jak w temacie. Zostałem zaproszony na spotkanie organizacyjne
    w CSSMB we wrocławiu. Zaproszenie miało postac listu, który sprawiał
    wrażenie wypuszczenia z korespondencji seryjnej typu:
    "Szanowny Pan/Pani"

    Dodatkowo list dotarł do mnie na kilka godzin przed spotkaniem i z racji
    odległości nie mogłem się na nim pojawić.

    Postanowiłem zasięgnąć informacji "zdalnie". Telefon w biurze handlowym,
    które podano w ogłoszeniu milczał jak zaklęty, natomiast facet pod numerem
    komórkowym tłumaczył cos mętnie na temat przebiegu tego spotkania, że niby
    mają wyłonic grupę z która dopiero będa rozmiawiać.

    Może sie mylę, ale wydaje mi się, że dziwny to sposób rekrutacji jeśli
    dodam, że chodziło o stanowisko Informatyka - Administratora sieci

    Co o tym sądzicie ?

    pzdr
    Gluestick

  • 2. Data: 2003-02-05 15:24:23
    Od: "konik" <k...@b...gnet.pl>

    "Gluestick" <g...@p...onet.pl> wrote:
    > Co o tym sądzicie ?

    Mnie także bardzo to zaskoczyło. Byłem na spotkaniu, przyszło tak na oko z
    60-80 osób. Pokój okazał się salą wykładową. Rozdali testy po czym
    prowadzący spotkanie łagodnie oświadczył, że firma jest z Ząbkowic Śląskich.
    Po tym fakcie salę opuściło 50% rekrutantów. Ja wyszedłem chwilę później,
    licząc, że powiedzą coś więcej - niestety. Firma poszukuje 3 osób -
    administratora, programisty-administratora baz danych oraz
    projektanta-grafika komputerowego.
    Po więcej informacji - zapraszam prywatnie.

    --
    Bartosz Konefał
    k...@b...gnet.pl