PracaGrupypl.praca.dyskusje › kurs kasjera

  • 1. Data: 2005-04-26 16:23:53
    Temat: kurs kasjera
    Od: "Basia" <b...@t...net>

    gdzie mogę zrobic kurs kasjera walutowo-złotowego?
    Najlepiej w Lublinie, Radomiu, Kielcach....

  • 2. Data: 2005-04-27 07:53:59
    Temat: Re: kurs kasjera
    Od: "Maciej Sobczyk" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Basia" <b...@t...net> napisał w wiadomości
    > gdzie mogę zrobic kurs kasjera walutowo-złotowego?
    > Najlepiej w Lublinie, Radomiu, Kielcach....

    czyżby elektroniczne niebo oferowało Ci pracę? :)
    pozdr.
    m.

  • 3. Data: 2005-04-28 05:34:39
    Od: "Basia" <b...@t...net>

    Jakie elektroniczne niebo??

  • 4. Data: 2005-04-28 07:19:57
    Od: "Maciej Sobczyk" <m...@o...pl>

    > Jakie elektroniczne niebo??

    czyli że to nie oni, nieważne...
    pozdrawiam :)
    m.

  • 5. Data: 2005-04-29 05:17:47
    Od: "Basia" <b...@t...net>

    chyba już wiem o co Tobie chodziło :) domyslam się,
    właśnie muszę sobie sama znaleźć taki kurs i go zrobić,
    a nie wiesz może gdzie go można zrobić?
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2005-04-29 07:41:31
    Od: "Maciek Sobczyk" <m...@o...pl>

    > chyba już wiem o co Tobie chodziło :) domyslam się,
    > właśnie muszę sobie sama znaleźć taki kurs i go zrobić,
    > a nie wiesz może gdzie go można zrobić?
    > Pozdrawiam
    No właśnie nie wiem, ale bez niego będzie Ci ciężko znaleźć pracę. Dla
    pocieszenia dodam, że to ogólnopolskie zjawisko - bardzo mało jest
    kandydatów z tym kursem, więc jesli go zrobisz - masz pracę na 99%. Popytaj
    może w dziale personalnym Wizz - młodzi, sympatyczni, otwarci ludzie.
    Powiini pomóc.

    pozdrawiam :)
    m.

  • 7. Data: 2005-04-29 08:07:38
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Basia [Fri, 29 Apr 2005 07:17:47 +0200]:

    > chyba już wiem o co Tobie chodziło :) domyslam się,
    > właśnie muszę sobie sama znaleźć taki kurs i go zrobić,
    > a nie wiesz może gdzie go można zrobić?

    Wez telefon, wez ksiazke telefoniczna, zadzwon do 1-2
    najwiekszych bankow w Twoim miescie i spytaj. Przeciez
    pracuja w nich kasjerki. Wlasnie po takich kursach.

    Kira

  • 8. Data: 2005-05-01 18:30:05
    Od: Tomek <b...@a...org>

    http://www.zdz.lublin.pl/index1.htm