PracaGrupypl.praca.dyskusjeco wybrac? › Re: co wybrac?
    From: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: co wybrac?
    Date: Tue, 26 Apr 2005 21:05:57 +0200

    > Moze ktos z grupowiczow byl na stazu w Comarchu w poprzednich latach i
    > moze podzielic sie wrazeniami? Wiem, ze temat pracy w Comarchu byl juz
    > na grupie poruszany, jednak opinii o samym stazu nie znalazlem.

    Ja ci powiem tak ...

    Dostaniesz robote do zrobienia, bedziesz musial sie z niej wywiazac.
    Niestety pewnie bedziesz w zespole i na sukces bedzie pracowal caly
    zespol. Jesli bedziesz w tym dobry i sie wykazesz to dostaniesz umowe.
    Jesli bedziesz mial baranow w zespole, to tylko twoj kierownik praktyki
    bedzie w stanie wyłapac tą roznice o ile jakos sie z tego bedziesz
    wybijał. Poczatkujacy nie maja tu duzej mozliwosci manewru, ale cos tam
    ponegocjowac się da jesli taki praktykant rokuje nadzieję.

    Co bedzie na umowie to zalezy od tego jak sie wykazesz i czy bedziesz w
    stanie klocic sie o to i jak pojdzie twoim współryzykantom.

    Twoja decyzja, twoje ryzyko. Przespij sie z tym.

    --
    Krzysiek, Krakow