PracaGrupypl.praca.dyskusje › co robi informatyk?

  • 1. Data: 2006-11-14 12:27:09
    Temat: co robi informatyk?
    Od: r...@t...pl

    CZEŚĆ
    Co tak naprawde robi informatyk i na czym polega jego praca??

  • 2. Data: 2006-11-14 12:29:58
    Temat: Re: co robi informatyk?
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    http://42.pl/u/nDM

    --
    kilka bezsensownych słów poprzedzających link do strony
    http://tomaszplokarz.wordpress.com - już nie tylko La Linea ;)

  • 3. Data: 2006-11-14 12:36:15
    Od: "kantor" <krzysztoft_WYCIOSAJ_TO_@akte_WYCIOSAJ_TO_.com.pl>

    Użytkownik "Tomek P." <a...@y...pl> napisał w wiadomości

    > http://42.pl/u/nDM

    ROTFL :)

    kantor

  • 4. Data: 2006-11-14 12:40:35
    Od: robbi <r...@n...com>

    Tomek P. napisał(a):

    > http://42.pl/u/nDM

    LOL - niezle ;)

    --
    pzdr
    robbi

  • 5. Data: 2006-11-14 12:42:23
    Od: "kantor" <krzysztoft_WYCIOSAJ_TO_@akte_WYCIOSAJ_TO_.com.pl>

    >Użytkownik <r...@t...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    >CZEŚĆ
    >Co tak naprawde robi informatyk i na czym polega jego praca??

    Informotyków można podzielic na kilka grup:

    jedni zajmują się przetwarzaniem informacji
    inni produkcją narzędzi dla tych pierwszych
    jeszcze inni zajmuja sie przygotowaniem i utrzymaniem przy życiu struktur
    dla tych pierwszych i drugich... i jeszcze innych
    jeszcze inni składają maszyny dla jednych i drugich i trzecich... i dla
    innych też
    jeszcze inni naprawiaja te maszyny gdy te się popsuja
    jeszcze inni pomagaja tym którzy maja problemy z tymi maszynami, i opiekuja
    sie tymi maszynami
    a pozostali robia backupy z gir i bampersow z pannami - zeby nie stracic
    wieloletnich zbiorów :)))))

    kantor

  • 6. Data: 2006-11-14 13:53:38
    Od: "TomekW" <t...@4...pl>

    A jeszcze inni siedzą i udają że się na wszystkich znają i wypisują dziwne
    rzeczy o których inni nie mają pojęcia

    --
    Agencja reklamowa 4artmedia radom www.4artmedia.pl
    oraz Bank twarzy www.photofaces.pl

  • 7. Data: 2006-11-14 13:54:14
    Od: Maciej Friedel <a...@s...top2.pl>

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Informatyk

    --
    |_|0|_| Maciej Friedel
    |_|_|0| maciek (malpa) friedel.pl

  • 8. Data: 2006-11-14 14:12:44
    Od: "kantor" <krzysztoft_WYCIOSAJ_TO_@akte_WYCIOSAJ_TO_.com.pl>

    Użytkownik "TomekW" <t...@4...pl> napisał w wiadomości
    >A jeszcze inni siedzą i udają że się na wszystkich znają i wypisują dziwne
    > rzeczy o których inni nie mają pojęcia
    nie :) ci należą już do jednej z wczesniej wymienionych grup :))))))

    kantor

  • 9. Data: 2006-11-14 14:43:15
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Tue, 14 Nov 2006 14:53:38 +0100, TomekW <t...@4...pl>
    w <ejchps$dah$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał:

    > A jeszcze inni siedzą i udają że się na wszystkich znają i wypisują dziwne
    > rzeczy o których inni nie mają pojęcia

    Natomaist wiedzą, że odpisuje się pod postem.

    Wszystko zależy od profilu instytucji, w której ma się pracować jako
    informatyk. Chociaż sama nazwa jest podejrzana, bo jezeli instytucja
    potrzebuje informatyka, to on może zajmować się smarem, mydłem, powidłem
    i tonerem w drukarkach, za odpowiednią opłatą, zazwyczaj niską.

    Firmy które mogą dać więcej, zazwyczaj się dookreślają typu 'programista
    aplikacji Java', 'administrator AS/400' i takie tam.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 10. Data: 2006-11-14 15:11:13
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Co tak naprawde robi informatyk i na czym polega jego praca??

    Hmm... cheba siedzi se na recepcji i informuje co i jak i o co sie w ogóle
    rozchodzi.... Taki informatyk.
    Cheba one, te informatyki sie fajnie majo. Robota letka ino trza gadane miec
    albo nawet śpiewane bo była kiedyś taka piosenka Informer...
    --
    Jackare