PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nip a sprawa geograficzna.

  • 1. Data: 2006-11-14 08:55:39
    Temat: Nip a sprawa geograficzna.
    Od: "Zabobonny Tadeusz" <l...@o...pl>

    Witam.

    Mam pytanie odnośnie NIPu. Z tego co się orientuję, nie posiadając go jeszcze a
    wybierając się do pierwszej pracy z umową, to mój pierwszy pracodawca
    oddeleguje wypełniony nip-3 do urzędu skarbowego. Moją wątpliwość budzi jednak
    to, do jakiego UŚ ma on trafić, w przypadku rozbieżności miejsca pracy i
    zameldowania. Jeśli:

    - jestem na stałe zameldowany w miejscu "A"
    - tymczasowo będę zameldowany w miejscu "B" (b.daleko od miejsca "A")
    - pierwszą pracę podejmę w miejscu "B"

    to czy mój nip-3 ma trafić do urzędu w miejscu "A" czy "B"? A jeśli w "A" to
    czy pracodawca, będąc w "B" może go wysyłać pocztą do "A"?

    Dziękuję i pozdrawiam,

    Mizerny Konstanty

  • 2. Data: 2006-11-14 09:14:48
    Temat: Re: Nip a sprawa geograficzna.
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Zabobonny Tadeusz porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > to czy mój nip-3 ma trafić do urzędu w miejscu "A" czy "B"? A jeśli w "A" to
    > czy pracodawca, będąc w "B" może go wysyłać pocztą do "A"?
    NIP-3 ma trafic do urzedmu w miejscu "B"
    Ale co Cie to martwi? To problem pracodawcy gdzie ma wysylac NIP - Ty mu
    tylko podajesz swoje dane (zameldowanie, zamieszkanie)
    --
    badzio