PracaGrupypl.praca.dyskusje › co robi informatyk?

  • 11. Data: 2006-11-14 15:14:44
    Temat: Re: co robi informatyk?
    Od: "kantor" <krzysztoft_WYCIOSAJ_TO_@akte_WYCIOSAJ_TO_.com.pl>

    Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:ejcm5r$jm4$1@news.interia.pl...
    > Co tak naprawde robi informatyk i na czym polega jego praca??
    >
    > Hmm... cheba siedzi se na recepcji i informuje co i jak i o co sie w ogóle
    > rozchodzi.... Taki informatyk.
    > Cheba one, te informatyki sie fajnie majo. Robota letka ino trza gadane
    > miec albo nawet śpiewane bo była kiedyś taka piosenka Informer...

    łeeetam... to nie informatyk ino infarmator na tej recepcji sobie polipy
    wysiaduje.

    kantor

  • 12. Data: 2006-11-14 15:27:48
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    > łeeetam... to nie informatyk ino infarmator na tej recepcji sobie polipy
    > wysiaduje.

    Paniem gdzie tam. Informatory to na UB robią, chyba że w UB też mają
    recepcję, to wtedy może i tak. Ale te na UB to są albo świadome albo tajne.
    Świadome zarabiają lepij bo są po kursach i są wyuczone już a tajne nie
    biorą drogo i UB dobrze na tym wychodzi...
    --
    :)
    Jackare

  • 13. Data: 2006-11-14 15:32:17
    Od: "grom@x" <gromax@_usun_to_.interia.pl>

    coś w tym jest... wszyscy na około mówią "informatycy", "to do
    informatyków".
    to one z tego układu musza być. trzeba komisji sledczej, żeby to
    wyjasnic!!!

  • 14. Data: 2006-11-14 15:37:35
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    > coś w tym jest... wszyscy na około mówią "informatycy", "to do
    > informatyków".
    > to one z tego układu musza być. trzeba komisji sledczej, żeby to
    > wyjasnic!!!

    Pewnie. Paczpan ! Sam pan premier mówili w expozie: "szara sieć". A kto robi
    te sieci ? Rybaki i informatyki jeno. Rybaki są nad morzem więc niechybnie
    pewnikiem informatyki te sieci przędo i na dobrych ludzi jak uroki
    rzucajo....
    --
    Jackare
    ....już nie mogę....

  • 15. Data: 2006-11-14 15:50:25
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Tue, 14 Nov 2006 14:53:38 +0100, TomekW <t...@4...pl>
    w <ejchps$dah$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał:

    > A jeszcze inni siedzą i udają że się na wszystkich znają i wypisują dziwne
    > rzeczy o których inni nie mają pojęcia

    Natomiast wiedzą, że odpisuje się pod postem.

    Wszystko zależy od profilu instytucji, w której ma się pracować jako
    informatyk. Chociaż sama nazwa jest podejrzana, bo jezeli instytucja
    potrzebuje informatyka, to on może zajmować się smarem, mydłem, powidłem
    i tonerem w drukarkach, za odpowiednią opłatą, zazwyczaj niską.

    Firmy które mogą dać więcej, zazwyczaj się dookreślają typu 'programista
    aplikacji Java', 'administrator AS/400' i takie tam.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 16. Data: 2006-11-14 16:47:08
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    r...@t...pl <r...@t...pl> napisał(a):
    > CZEŚĆ
    > Co tak naprawde robi informatyk i na czym polega jego praca??

    pytanie takie samo jak co robi lekarz ... na cyzm polega jego praca.. wezmy takiego
    okuliste i takiego ginekologa obaj to lekarze .. prawda?

    Piotr Żebrowski

  • 17. Data: 2006-11-14 17:08:39
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 14-11-2006 o 17:47:08 Piotr Żebrowski <p...@o...pl>
    napisał(a):

    > pytanie takie samo jak co robi lekarz ... na cyzm polega jego praca..
    > wezmy takiego okuliste i takiego ginekologa obaj to lekarze .. prawda?

    I obaj kończą wizytę słowami "jeszcze do pani zajrzę".

    --
    kilka bezsensownych słów poprzedzających link do strony
    http://tomaszplokarz.wordpress.com - już nie tylko La Linea ;)

  • 18. Data: 2006-11-14 18:15:16
    Od: Łukasz <s...@e...dyndns.org>

    >Użytkownik <r...@t...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...
    >CZEŚĆ
    >Co tak naprawde robi informatyk i na czym polega jego praca??

    analogia do lekarza bardzo dobra

    a tutaj trzeba sie zdecydowac czy mowisz o:
    programista (np .net/java/pl/sql), administrator sieci/systemow/baz,
    analityk, tester, webmaster, grafik, czy help desk

    ogolnie ludzie z dana specjalnoscia nie lubia jak sie do nich mowi
    "informatyk", kazdy ma swoja dzialkei grafik nie musi wiedziec o systemie
    plikow ext3, a admin sieci nie musi znac zalet formatu tiff, czy warstw w
    gimpie.

    --
    lukasz

  • 19. Data: 2006-11-14 18:39:59
    Od: "Kurciok" <k...@p...BEZSPAMUonet.pl>

> [...]
    > plikow ext3, a admin sieci nie musi znac zalet formatu tiff, czy warstw w

    Gdyby to było takie proste :) właśnie najcenniejszy jest informatyk który
    zna się na tym wszystkim.

  • 20. Data: 2006-11-14 18:46:40
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    Kurciok napisał(a):

    > Gdyby to było takie proste :) właśnie najcenniejszy jest informatyk który
    > zna się na tym wszystkim.

    Nie ma takich :) To tak jakby ten wspomniany lekarz miał wszystkie
    specjalizacje.

    Tobi