PracaGrupypl.praca.dyskusjeco ma zrobić "człowiek renesansu" ;) ??? › co ma zrobić "człowiek renesansu" ;) ???
    From: "marcin" <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: co ma zrobić "człowiek renesansu" ;) ???
    Date: Fri, 18 Jun 2004 11:39:51 +0200
    Sender: m...@o...pl@193.0.69.149

    witam wszystkich,

    tak sobie czytam i czytam i mam pytanko ;)
    co ma zrobić osoba, która jak dotąd ma w swojej karierze
    zawodowej trzy poważne pozycje, każda z innej bajki?
    jestem z wykszt. humanistą (społecznym), a pracowałem
    w kilku odmiennych branżach - organizacja targów, konferencji, promocji,
    marketing polityczny [;-), szeroko pojęta rozrywka, klimatyzacja,
    badania społeczne, ostatnio nawet praca naukowa.
    Co więcej, lubię zmieniającą się sytuację.
    Pracę mam, ale już mi się nudzi (zaczyna się rutyna) i czas pomyśleć o
    zmiane.
    I tu jest problem - widzę na rynku postępującą specjalizację.
    Najbardziej podoba mi się ów " BTL promocja" ;) ale tu widzę pewien
    problem -
    mimo albo "nerdów" obkutych teoretycznie z kiepskim kontaktem z
    rzeczywistością
    (rzadko ;) albo znajomych znajomych (zwykle), całą ta "dziedzina" rozbiła
    się na części składowe outsourcingowane z 20 źródeł. Niby zawsze tak było,
    ale właściwie
    teraz to w całym tym przedsięwzięciu potrzeba zwykle już tylko 2-3 mających
    pojęcie, co i jak.

    Nie jestem ludystą ;), nie szukam pracy, po prostu pytam - co zrobić, by
    uniknąć
    skrajnej specjalizacji, zachować kontakt z otoczeniem i zdrowie psychiczne ?
    o minusach takiej specjalizacji (dla pracownika) nie muszę nikogo
    przekonywać
    w dobie dość szybko zmieniających się wymagań.

    człowiek

    Ro