PracaGrupypl.praca.dyskusje › ciekawy link

  • 1. Data: 2004-01-22 17:07:53
    Temat: ciekawy link
    Od: "Magdalena" <m...@w...pl>

    Szukając pracy cenię dobrą selekcję ogłoszeń, przejrzyste przedstawianie
    ofert. Polecam link:
    http://www.panoramafirm.com.pl/serwis/praca/

    Pozdrawiam
    Magda

  • 2. Data: 2004-01-22 17:34:34
    Temat: Re: ciekawy link
    Od: Artur Żmudzki <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Magdalena" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Szukając pracy cenię dobrą selekcję ogłoszeń, przejrzyste
    przedstawianie
    > ofert. Polecam link:
    > http://www.panoramafirm.com.pl/serwis/praca/

    Ogłaszam tego posta kandydatem do ROTFL'a miesiąca!
    Ten serwis nie jest w niczym lepszy od innych, a mówienie
    o dobrej selekcji to zakrawa na kpinę. Wybierając kategorię
    zawodu Informatycy dostaje się w odpowiedzi Handlowców i innych
    "wciskaczy kitu".

    Chyba logicznym jest, że nawet jeśli ten handlowiec sprzedaje
    komputery to powinien pojawić się po wybraniu stanowiska
    "Sprzedaż itp". W obecnej sytuacji gdy będą poszukiwać dyrektora
    Media Marktu to oferta pojawi się pewnie w kategorii Elektronika :-)
    Podkreślam: mówimy o branży pracownika, a nie branży pracodawcy.

    Podobna sytuacja jest w wiekszości innych serwisów. Hitem, który
    mi zapadł w pamięć było ogłoszenie w dziale Informatyka zamieszczone
    przez agencję "People coś tam..." Nazwą stanowisko było "Serwisant",
    a w treści ogłoszenia chodziło o wykładanie towaru na półki
    w supermarkecie. Cudnie, nieprawdaż?

    pozdrawiam
    Art
    (6,81*10^2 - dzień bez pracy :-( )

  • 3. Data: 2004-01-23 15:14:04
    Od: "Tony_Soprano" <p...@o...pl>

    Stanowisko osboby wykładającej towar na pólki w hipermarketach
    nazywa się Merchandiser a polski odpowiednik to Serwisant.

    Pozdr.
    TS

  • 4. Data: 2004-01-23 15:36:54
    Temat: Nie bardzo ciekawy
    Od: "(...)" <f...@w...pl>

    > Szukając pracy cenię dobrą selekcję ogłoszeń, przejrzyste przedstawianie
    > ofert. Polecam link:
    > http://www.panoramafirm.com.pl/serwis/praca/aletylko
    dlaznajomychkrolika/pl

    > Pozdrawiam
    > Magda

    Jesteś akwizytorem tego serwisu ?
    Takich przejrzystych linków jest od pyty ............
    Myślisz że nikt o nich nie wie ?

    www.bigram.pl
    www.hrk.pl
    www.mostwanted.pl
    www.pracuj.pl
    www.jobnet.com.pl
    www.jobpilot.pl
    www.astroman.com.pl
    www.tempservice.com.pl
    www.jobs.pl
    www.naj.com.pl
    www.manpower.waw.pl
    www.talents.pl
    www.jobline.com.pl
    www.notio.pl
    www.ipk.com.pl
    www.personika.com.pl
    www.adcentral.pl
    ww.interim.pl
    www.worktemps.pl
    www.jkmconsulting.com.pl
    www.accord.waw.pl
    www.hrc.com.pl

    Pozdrawiam
    (...)

  • 5. Data: 2004-01-23 17:20:20
    Od: Artur Żmudzki <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tony_Soprano" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Stanowisko osboby wykładającej towar na pólki w hipermarketach
    > nazywa się Merchandiser a polski odpowiednik to Serwisant.

    Dobrze, ale czy nadal jesteś pewien, że powinno ono znaleźć
    się w kategorii informatyka ? :-)

    pozdrawiam
    Art

  • 6. Data: 2004-01-23 20:16:48
    Od: "Tony_Soprano" <p...@o...pl>

    Oczywiście Masz racje, chciałem tylko żeby była jasność.

  • 7. Data: 2004-01-24 03:16:26
    Temat: Odp: ciekawy link
    Od: "bad_skipper" <bad_skipper@bad_skipper.com>

    Użytkownik Tony_Soprano <p...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:0TaQb.261743$T...@n...chello.at...

    > Stanowisko osboby wykładającej towar na pólki w hipermarketach
    > nazywa się Merchandiser a polski odpowiednik to Serwisant.

    ...nazywa się Merchandiser a polski odpowiednik to: "Ekspedient" !

    ----