PracaGrupypl.praca.dyskusje › szkolenie do AMiRR- mieł ktoś test z opslugi komputera

  • 1. Data: 2004-01-22 14:29:52
    Temat: szkolenie do AMiRR- mieł ktoś test z opslugi komputera
    Od: "Robert S" <r...@w...to.gazeta.pl>

    wczoraj sie dowiedziałem , dzisiaj zapisałem a jutro mam test z obsługi
    komputera przed szkoleniem
    ktoś przechodził taki test? Może podzieli sie informacjami na czym
    konkretnie polegał

  • 2. Data: 2004-01-22 19:45:11
    Od: e...@w...pl (eziental)

    A gdzie (jaki powiat) będziesz pracował w ARiMR? Jak się tam dostałeś? ja
    też tam miałem pracować ale mnie nie wybrali. Tylko nie pisz , że z urzędu
    pracy bo ja wiem jak to sia załatwia. Odpowiedz?

  • 3. Data: 2004-01-22 19:58:43
    Od: jevel <n...@n...no>

    Użytkownik Robert S napisał:
    > wczoraj sie dowiedziałem , dzisiaj zapisałem a jutro mam test z obsługi
    > komputera przed szkoleniem
    > ktoś przechodził taki test? Może podzieli sie informacjami na czym
    > konkretnie polegał

    no coz niestety bedzie ostro
    na poczatek troche c++ podobno jakis projekt ala kalkulator
    potem bedzie gorzej bo :

    1.wlacz kompa
    2.wlacza worda/excela
    3.wylacz kompa

    :)))))))))))))

  • 4. Data: 2004-01-22 21:07:40
    Od: "Robert S" <r...@w...to.gazeta.pl>

    > A gdzie (jaki powiat) będziesz pracował w ARiMR? Jak się tam dostałeś? ja
    > też tam miałem pracować ale mnie nie wybrali. Tylko nie pisz , że z urzędu
    > pracy bo ja wiem jak to sia załatwia. Odpowiedz?

    jednak z urzedu tyle że sie jeszczcze nie załapałem jutro jadę do Nowej Wsi
    (powiat Grójec) właśnie na ten test i troch esie boje że zrobią mi dyktando
    bo przy nerwach napewno polegne
    dzisiaj ponownie zarejestrowałęm sie na bezrobocie i odrazu złożyłem CV z
    tego co wiem było ok 70 chętnych
    a miejsc(mam nadzieję że pracy) 45
    W Piasecznie pod warszawą jak zadzwoniłem bardzo chetnie chcieli mnie
    zapisać dopóki nie powiedziałem żę inny powiat więc chyba jeszcze były
    miejsca
    w Grójcu dzisiaj została zamknięta lista
    mam nadzieję że odpowiedziałem na twoje pytanie

  • 5. Data: 2004-01-22 21:08:33
    Od: "Robert S" <r...@w...to.gazeta.pl>

    > no coz niestety bedzie ostro
    > na poczatek troche c++ podobno jakis projekt ala kalkulator
> [...]

    co do 2 częśći egzaminu :-) wiesz czy zgadujesz?

  • 6. Data: 2004-01-22 21:56:43
    Od: "noix" <b...@p...bo.nie.lubie.spamu>

    > A gdzie (jaki powiat) będziesz pracował w ARiMR? Jak się tam dostałeś? ja
    > też tam miałem pracować ale mnie nie wybrali. Tylko nie pisz , że z urzędu
    > pracy bo ja wiem jak to sia załatwia. Odpowiedz?

    Skoro wiesz jak sie tam dostał, to po co pytasz? ;)
    Ja do pracy w urzędzie wysłany zostałem z urzędu pracy, ale ty pewnie i tak
    uważasz że to niemożliwe

  • 7. Data: 2004-01-23 14:04:59
    Od: "Robert S" <r...@w...to.gazeta.pl>

    byłem banał
    przepisanie na czas 14 różnych imion nazwisk miast i numerów np kont
    1 noga jestem na szkoleniu:-)

  • 8. Data: 2004-01-23 16:49:02
    Od: "veni VIDI vici" <s...@o...pl>

    > 1 noga jestem na szkoleniu:-)

    A powiedzieli ci, że jak bedziesz chciał zrezygnować po szkoleniu
    (jeszcze nie pracując -pensja 1000zł) bedziesz musiał zapłacić za
    szkolenie - 900 zł ???

  • 9. Data: 2004-01-23 19:05:55
    Od: "Robert S" <r...@w...to.gazeta.pl>

    > A powiedzieli ci, że jak bedziesz chciał zrezygnować po szkoleniu
    > (jeszcze nie pracując -pensja 1000zł) bedziesz musiał zapłacić za
    > szkolenie - 900 zł ???

    Jeszcze nie

  • 10. Data: 2004-01-29 19:26:24
    Od: "Robert S" <r...@w...to.gazeta.pl>

    > A powiedzieli ci, że jak bedziesz chciał zrezygnować po szkoleniu
    > (jeszcze nie pracując -pensja 1000zł) bedziesz musiał zapłacić za
    > szkolenie - 900 zł ???

    nic takiego niema (a przynajmniej niewiedzieli) a praktycznie niema za co
    płaćić ponieważ szkolenie bylo smieszne teoretycznie 8h praktycznie wyszły 4
    i dali gruby stos kartek których musze sie teraz nauczyć (napisane
    koszmarnym administracyjnym językiem)
    a co do pensji jak zewszystkim sami jeszcze dokładnie niewiedza ale
    prawdopodobne w granicach jakich napisałeś