PracaGrupypl.praca.dyskusje › Uwielbiam czytać takie ogłoszenia o pracę

  • 1. Data: 2004-01-22 12:50:24
    Temat: Uwielbiam czytać takie ogłoszenia o pracę
    Od: "Ziutek" <d...@a...pl>

    Lider na rynku lub bardzo prężnie rozwijająca się firma bla, bla, bla &#8230;&#8230;
    zatrudni managerów, doradców, przedstawicieli handlowych, domokrążców,
    akwizytorów &#8230;..

    Wymagania:
    - własna działalność gospodarcza
    - samochód
    - komputer z dostępem do Internetu
    - telefon komórkowy, faks
    - dyspozycyjność

    Oferujemy:
    - rewelacyjnie markowy produkt
    - wynagrodzenie prowizyjne
    - samodzielną pracę
    - nieograniczoną ilość miejsc

    Po wstępnych telefonach okazuję się że rewelacyjny produkt to: kolejne
    ubezpieczenie na życie, fundusze kapitałowe, kolejna karta kredytowa
    (ostatnio więcej jest ogłoszeń poszukujących windykatorów należności hłe, hłe,
    hłe &#8230;) lub kupka zielska zapakowana w torebkę foliową o nadzwyczajnych mocach
    uzdrowiskowych: na zaparcie, łuszczycę, miażdżycę, sklerozę ,osteoporozę,
    głośne chrapanie i migotanie, na niespełnioną miłość oraz dużą i małą otyłość

    O tempora ! O mores !

    Tak na marginesie dla łaskawców zamieszczających takie ogłoszenia &#8211; mając
    własną działalność gospodarczą ( tytuł - właściciel, prezes, dyrektor )
    sam sobie mogę nadać.

  • 2. Data: 2004-01-22 17:04:53
    Temat: Re: Uwielbiam czytać takie ogłoszenia o pracę
    Od: "Joanna" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Ziutek" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    mając
    > własną działalność gospodarczą ( tytuł - właściciel, prezes, dyrektor )

    Zgadza się, ja też nie lubię tego czytać.
    A nawet jeśli takie ogłoszenia są "zakamuflowane", to i tak wiem, że to
    właśnie o to chodzi. Szkoda czasu....
    Chcą od człowieka działalności gosp, samochodu, Bóg wie czego.....a pensje
    to lepiej nie mówić.....