PracaGrupypl.praca.dyskusje › choroba zawodowa

  • 1. Data: 2004-01-29 05:15:00
    Temat: choroba zawodowa
    Od: "andy-m" <a...@w...pl>

    proszę o pomoc
    przepracowałem w stoczni ponad 30 lat jako robol
    w grudniu miałem operacje na kręgosłup rokowania na powrót do pracy sa złe

    obecnie dostałem zasiłek rehabilitacyjny na rok
    a ze chorowałem i byłem na zasiłku chorobowym ponad 270 dni
    stocznia rozwiązała umowę o prace podstawa prawna art. 53-1pkt Kodeksu pracy
    i tu mam pytanie
    co mam zrobić aby starać sie o chorobę zawodowa ?
    no i czy należy mi sie jakieś odszkodowanie ?
    dziękuje pozdrawiam
    Andrzej

  • 2. Data: 2004-01-29 20:28:02
    Temat: Re: choroba zawodowa
    Od: "Tomasz " <d...@W...gazeta.pl>

    andy-m <a...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > i tu mam pytanie
    > co mam zrobić aby starać sie o chorobę zawodowa ?
    > no i czy należy mi sie jakieś odszkodowanie ?

    Udzieliłem Ci odpowiedzi, która przez pomyłkę trafiła do "3/4 urlopu...".
    Przepraszam.
    Tomek.