PracaGrupypl.praca.dyskusjechemik i praca w laboratorium › Re: Trudna sprawa - chemik i praca w laboratorium
    From: "Agnieszka" <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Trudna sprawa - chemik i praca w laboratorium
    Date: Sat, 11 Jun 2005 21:20:57 +0200
    Sender: r...@p...onet.pl@81.219.117.250

    Powiem Ci ze ja tez czuje ze zmarnowalam 5 lat życia. Studia przewalone, a
    pozniej o ile oczywiscie masz szczecie idziesz do obskurnego laboratorium za
    617zł.
    Jezeli chodzi o wyjazd za granice to w moim przypadku odpada - mam tu meza
    (ktory ma super prace) i mieszkanie, wiec zostaje na slasku i musze sobie
    jakos poradzic.
    Nie wyobrazam sobie jednak bycia kura domowa, przerazajaca perspektywa dla
    mnie.
    Konczac studia nie zdawalam sobie sprawy jak ciezka jest sytuacja na rynku
    pracu.
    Chyba przesadzalam ze staraniem sie na studiach, kuciem na kolokwia i
    starannoscia na laborkach, poniewaz nigdzy tego nie wykorzystam.

    ((

    Aga z okolic Katowic