PracaGrupypl.praca.dyskusjechemik i praca w laboratorium › Trudna sprawa - chemik i praca w laboratorium
    From: "Mik" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Trudna sprawa - chemik i praca w laboratorium
    Date: 11 Jun 2005 10:48:08 +0200

    Droga Ago!

    Ja tez jestem po chemii i miałem podobne narzenia po studiach.
    Lecz w regienie gdzie mieszkam zupełnie nic nie ma w dziedzinie chemii
    więc się przekwalifikowałem. Jest nieco łatwiej o pracę w nowej dziedzinie
    ale konkurencja spora więc moge powiedzieć, że zmarnowałem 5 lat studiów,
    niestety.

    Więc albo uzyjesz znajomości albo
    jesli mas zjeszcze nieco egergii to rozglądaj się
    po załej polsce, włącz do listy firmy farmaceutyczne, kosmetyczne etc.
    Także jesli bardzo zalezy ci na pracy jako chemik
    startuj do firm za granicą ... kto szuka podobno znajduje!

    To prawda, że praca w laboratorium przemysłowym jest głupia i nudna
    jak to pnapisał jeden przedmówca - robisz zwykle przez 25 lat kilka
    powtarzających się analiz, czesto na nienajlepszym sprzęcie
    i trzeba oszczędzac odczynniki i płyn do mycia szkła :)

    Pozdrawiam