PracaGrupypl.praca.dyskusje › chemik i praca w laboratorium

  • 11. Data: 2005-06-12 11:19:46
    Temat: Re: Trudna sprawa - chemik i praca w laboratorium
    Od: "Pawlo" <p...@g...pl>

    > Aha, stódia skączyłeś i nalerzysz do inteligęcji?

    Człowieku nudzi ci sie.
    Nie czepiaj sie kazdego błędu. Wiem że trzeba pisać poprawnie ale ja pisze
    szybko i zdaża sie ze z pośpiechu sie pomyle, ale nie bede z tego powodu
    anulaował posta ani pisał sprostowań.
    Pozdrawiam
    Paweł

  • 12. Data: 2005-06-12 16:41:21
    Temat: Re: Trudna sprawa - chemik i praca w laboratorium [OT]
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 12 Jun 2005 13:19:46 +0200, "Pawlo" <p...@g...pl> wklepał(-a):

> [...]
    >szybko i zdaża sie ze z pośpiechu sie pomyle, ale nie bede z tego powodu

    Stoi nad tobą ktoś z batem, czy klawisza Backspace nie posiadasz? :>

  • 13. Data: 2005-06-12 20:41:34
    Od: "Pawlo" <p...@g...pl>

    > Stoi nad tobą ktoś z batem, czy klawisza Backspace nie posiadasz? :>

    Tak stoi. TP SA i śmigające niczym bat impulsy.
    Żartuję .
    Paweł

  • 14. Data: 2005-06-13 07:20:42
    Temat: Re: chemik i praca w laboratorium
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl>

    Użytkownik "Agnieszka" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie chodzi mi o podanie firm bo cala baze firm zrobilam, wylalam
    dokumenty,
    > jezdzilam, dzwonilam i nic z tego.
    > Czy bez znajomosci naprawde nie ma teraz szans? Bardzo nie chce sie
    > przebranzowic, poniewaz szkoda mi tych studiow, wiedzy i robienia tego co
    > lubie:((((((
    Różnie bywa, nie mogę odpowiadać za wszystkich pracodawców.

  • 15. Data: 2005-06-13 09:14:01
    Od: "Agnieszka" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl> napisał w
    wiadomości news:d8jbte$ahi$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Agnieszka" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > dokumenty,

    > Różnie bywa, nie mogę odpowiadać za wszystkich pracodawców.

    Ja doskonale to rozumiem, chodzi mi o podpowiedz pracodawcow, pracownikow w
    jaki sposob moglabym jeszcze zachecic pracodawce do swojej osoby.
    Chodzilam juz na roznego rodzaju warsztaty nt poszukiwania pracy, pisania
    cv, jezdze na targii chemiczne, konferencje caly czas staram sie cos
    dzialac, nie siedziec w miejscu, ale to wszystko ciagle na nic:((((((