PracaGrupypl.praca.dyskusje › certyfikacje

  • 1. Data: 2008-02-05 22:03:47
    Temat: certyfikacje
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    Witam,

    Chcę zrobić kilka certyfikacji dosyć specjalistycznych. Niestety mój
    pracodawca nie chce w nich uczestniczyć, a ich kosz znacznie przekracza
    moje możliwośći finansowe (np. 1500 euro za 2 dniowe szkolenia).

    Pytanie moje brzmi:
    Czy istnieje jakiś sposób zbalezienia dosfinansowania takich szkoleń?
    Oczyiwscie UE finansuje jakies szkolenai typu miekkiego np. zostan
    biznesmenem, naucz sie sprzedawac itd itd.

    Moze jakas rada?

    --
    Pozdrawiam,
    Grzegorz Brycki

  • 2. Data: 2008-02-05 22:11:04
    Temat: Re: certyfikacje
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:foamg0$k87$1@news.onet.pl, *Grzegorz Brycki* wrote:

> [...]
    > Oczyiwscie UE finansuje jakies szkolenai typu miekkiego np. zostan
    > biznesmenem, naucz sie sprzedawac itd itd.

    A jaki interes ma unia zebys ty sie doszkolil specjalistycznie?

    > Moze jakas rada?

    Zmienic pracodawce.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2008-02-06 17:37:02
    Od: "|--=Bartek=--|" <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl>

    > Pytanie moje brzmi:
    > Czy istnieje jakiś sposób zbalezienia dosfinansowania takich szkoleń?
    > Oczyiwscie UE finansuje jakies szkolenai typu miekkiego np. zostan
    > biznesmenem, naucz sie sprzedawac itd itd.

    Nie tylko "miękkie". Jeżeli chodzi o IT to przykładowo:
    http://www.altkom.pl/efs.html

    Jednak jest to dofinansowanie rzędu 60% (jeżeli jest to duże
    przedsiębiorstwo) lub 80-100% dla pozostałych (spełnienie odpowiednich
    warunków, jednak zazwyczaj jest to 80-90%). Jednak są to szkolenia cenowo w
    przedziale 1500-4000 zł.

    B.Z.