PracaGrupypl.praca.dyskusje › Łatwa i dobrze płatna praca dla każdego

  • 1. Data: 2008-02-05 13:07:13
    Temat: Łatwa i dobrze płatna praca dla każdego
    Od: tommy4000 <t...@o...pl>

    Witam,
    Jeśli szukasz pracy, chcesz dobrze zarobić, proszę, poświęć chwilę,
    aby przeczytać tą ofertę do końca. Opiera się ona na sprawdzonym
    systemie pracy przez Internet [nie chodzi tu o klikanie w linki,
    reklamy czy instalowaniu sobie programów za kilka groszy...]. Polega ona
    na rozsyłaniu reklam [w tym momencie właśnie to robię ; ) ],
    odbieraniu maili z pytaniami, udzielaniu informacji, przesyłaniu
    internetowego produktu, a głównie... na zarabianiu pieniędzy. I to
    całkiem nie małych. Po pierwszym miesiącu pracy można już zarobić ok.
    3000 zł. Pewnie myślisz sobie teraz : "niemożliwe, czy on naprawdę
    myśli, że znajdzie sobie frajera w ten sposób?". Przyznam się, że
    myślałem dokładnie w ten sam sposób... Ale zaryzykowałem i poświęciłem
    dosłownie CHWILĘ na wysłanie maila w celu pozyskania większej ilości
    informacji. Uwierz mi, opłaciło się. Nie trać swojej szansy i wyślij
    do mnie jedynie maila o tytule "INFORMACJA" na adres
    t...@o...pl . I to wszystko, po prostu wyślij wiadomość.
    Pamiętaj! Nie tracisz niczego, a do zyskania jest bardzo wiele.