PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca

  • 1. Data: 2008-02-05 22:55:14
    Temat: Praca
    Od: "AR" <A...@o...org>

    W Warszawie izolacja budynków + tynk 8000 PLN na rękę

    W Norwegii za to samo 12 000 PLN

    Wykształcenie podstawowe

  • 2. Data: 2008-02-06 10:14:04
    Temat: Re: Praca
    Od: "pdomanski" <d...@o...pl>

  • 3. Data: 2008-02-06 19:15:00
    Od: grabarz <u...@g...com>

    AR <A...@o...org>:
    > W Warszawie izolacja budynków + tynk 8000 PLN na rękę
    > W Norwegii za to samo 12 000 PLN
    > Wykształcenie podstawowe

    wziąwszy pod uwagę koszt utrzymania w Norwegii to te 12k nie jest wcale
    czymś rewelacyjnym.

    pozdrawiam,
    m.

  • 4. Data: 2008-02-15 11:01:52
    Od: "hopsiup" <h...@s...pl>

    Użytkownik "AR" <A...@o...org> napisał w wiadomości
    >W Warszawie izolacja budynków + tynk 8000 PLN na rękę
    >
    > W Norwegii za to samo 12 000 PLN

    Oferujesz czy pracujesz tam?

    > Wykształcenie podstawowe

    Chwalisz się? a gdzie specjalizacja izolacja budynków+tynk, tego w
    podstawówce nie uczą
    praca po 14 czy 16 godzin na dobe?

  • 5. Data: 2008-02-16 15:43:33
    Od: u...@g...pl

    On 6 Lut, 06:55, "AR" <A...@o...org> wrote:
    > W Warszawie izolacja budynków + tynk 8000 PLN na rękę
    >
    > W Norwegii za to samo 12 000 PLN
    >
    > Wykształcenie podstawowe

    No to faktycznie nie oplaca sie wyjezdzac.

    Usjwo

  • 6. Data: 2008-03-05 17:34:06
    Od: "Piotr" <p...@o...pl>

    > wziąwszy pod uwagę koszt utrzymania w Norwegii to te 12k nie jest
    > wcale czymś rewelacyjnym.
    >
    > pozdrawiam,
    > m.

    Ludzie skąd wy się bierzecie. Po co mi kwota jak nie wiem ile kosztuje
    życie.

    Nie podawaj kwoty tylko ile to średnich krajowych w Norwegii.

    --
    Piotr

  • 7. Data: 2008-03-05 17:44:02
    Od: "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl>

    Piotr pisze:

    > Ludzie skąd wy się bierzecie. Po co mi kwota jak nie wiem ile
    > kosztuje życie.

    > Nie podawaj kwoty tylko ile to średnich krajowych w Norwegii.

    Google przestało działać?

    Jubal

    --
    [ Miroslaw L Baran | jabber id: baran-at-hell-pl | key-id: FC494FC4 | 0101010 ]

    If a President doesn't do it to his wife, he'll do it to his
    country. Actually, he'll do it to the country anyway.

  • 8. Data: 2008-03-06 08:32:57
    Od: "Krzysztof Wiśniewski" <w...@o...pl>

    mgr inz elektronik Gdansk - 2900 netto ... kurka po co konczyc studia ;/?