PracaGrupypl.praca.dyskusje › case study ??

  • 1. Data: 2005-05-17 00:20:56
    Temat: case study ??
    Od: "GK" <g...@p...onet.o>

    Witam,

    ponieważ zostalem zaproszony na Case study do pewnej firmy zacząłem sie tym
    interesować, ale cięzko znaleźć konkretne informacje..

    Jest ktoś w stanie podzielić się jakimiś informacjami, doświadczeniami,
    które sam zdobył lub dobrze zna od kogoś?? Jakie scenariusze mogą wystąpić?
    Czy jakies przykłady można znaleźć w sieci? Opis jak się najlepiej
    zachowywać, żeby zrobić dobre wrażenie?

    Będę ogromnie wdzięczny za każde info (myśle, ze wielu z nas się ono przyda)

    pozdrawiam

    G.K.

  • 2. Data: 2005-05-17 10:55:19
    Temat: Re: case study ??
    Od: "Maciej Ślużyński" <m...@A...pl>

> [...]
    wystąpić?
    > Czy jakies przykłady można znaleźć w sieci? Opis jak się najlepiej

    Case study to - jak sama nazwa wskazuje - studium przypadku. DOŚĆ
    KONKRETNEGO przypadku.

    Więc pytanie o scenariusze jest z gruntu nielogiczne - bo wystąpić mogą
    wszystkie możliwe dla danego sektora scenariusze, a z drugiej strony
    niektóre wystąpić nie mogą.

    Dla przykładu - jeśli masz firmę na Śląsku, to nie musisz bać się tsunami,
    ale musisz uważać na tąpnięcia.

    A żeby zrobić dobre wrażenie, to trzeba wiedzieć, o czym się mówi, oraz być
    błyskotliwym i kompetentnym :-)))

    --
    Pozdrawiam serdecznie i świątecznie
    Maciej Ślużyński

  • 3. Data: 2005-05-17 11:07:17
    Od: Michał <m...@s...net>

    Maciej Ślużyński wrote:

    > wystąpić?

    > Case study to - jak sama nazwa wskazuje - studium przypadku. DOŚĆ
    > KONKRETNEGO przypadku.

    A przede wszystkim różne case studies są dla ludzi od PR, inne dla
    prawników, inne dla inżynierów, a jeszcze inne dla kierowników - taki
    szczegół ;)

    pozdrawiam,
    --
    mgl