PracaGrupypl.praca.dyskusje › [Wrocław]jak ostrzec ludzi przed nieuczciwym pracodawcą?

  • 1. Data: 2005-05-17 06:27:37
    Temat: [Wrocław]jak ostrzec ludzi przed nieuczciwym pracodawcą?
    Od: "walduś" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam. Jak w tytule. Pracowałem niecałe 2 miesiące w firmie gdzie miałem na
    umowie najniższą krajową a do ręki miałem dostawać 1500 + prowizja. Sam tak
    pracowałem wcześniej przez niecały rok ale tam była tylko umowa na czas
    określony :-(. Łącznie gość oskubał mnie na conajmniej 1400 PLN. Nie mam
    złudzeń że odzyskam te pieniądze ale chciałbym ostrzec pozostałych
    potencjalnych pracowników przed tą osobą. Jak to mogę zrobić żeby samemu nie
    wpaść w jakieś tarapaty? Mogę na przykład podać dane teleadresowe pracodawcy
    na tym forum? Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2005-05-17 07:06:43
    Od: "T.Omasz" <t...@x...pl>

    Dnia Tue, 17 May 2005 08:27:37 +0200, walduś
    <w...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał:

> [...]
    > nie
    > wpaść w jakieś tarapaty? Mogę na przykład podać dane teleadresowe

    Osobiście uważam, że oskarżenie kogoś o np. oszustwo powinno być zawsze
    podpisane prawdziwym imieniem i nazwiskiem.

    --
    "Wystarczy wiedzieć, dokąd podjechać trza, stamtąd już widać szary
    spłowiały mur

  • 3. Data: 2005-05-17 15:04:42
    Od: CanoE <c...@n...lubie.spamu.org>

> [...]
    >pracowałem wcześniej przez niecały rok ale tam była tylko umowa na czas
    >określony :-(. Łącznie gość oskubał mnie na conajmniej 1400 PLN

    zglos do PIP to ich troche przetrzepia i pokontroluja - mozna
    anonimowo - jesli bylo was wiecej to tym bardziej razem zgloscie.

    a na internecie chyba byly plany zalozenia forum o nieuczciwych
    pracodawcach.. tylko tkwi w tym pewna pulapka... bo wiadomo ze na
    takich www to moze pisac kazdy i moze zaczac sie szkalowanie
    pracodawcow takze w nieuzasadnionych przypadkach (np zemsta na szefie
    i takie tam - co komu do glowy strzeli)

    danych teleadresowych nie podawaj..po co?? ale mozesz np podac jakies
    informacje naprowadzajace - np z jakiego ogloszenia znalazles ta
    prace, jak wygladala rekrutacja, jaka branza... ostatecznie to mozesz
    rzucic nazwa chyba ... to juz Twoj wybor co zrobisz

    ja tez mialam do czynienia z jedna firma we Wroclawiu ktora nie byla
    krysztalowa (dokladnie byla to filia warszawskiej firmy) - ale
    stwierdzilam ze im odpuszcze - w koncu wszystko zalegle powyplacali
    wiec juz mi sie nie chce - zapomnialam ze mialam z nimi do czynienia
    :)
    zreszta chyba sie juz z Wrocka wyniesli bo im komornik zajal lokal :))

    CanoE
    Time is on my side