PracaGrupypl.praca.dyskusje › Stawka godzinowa w umowie o pracę

  • 1. Data: 2005-05-16 19:18:39
    Temat: Stawka godzinowa w umowie o pracę
    Od: "Funkcyjny" <f...@o...pl>

    Mam podpisaną umowę o pracę (tymczasową - z agencją pracy). Nie ma tam
    podanej pensji miesięcznej, tylko wynagrodzenie godzinowe. Wymiar czasu pracy:
    cały etat.

    Moje pytanie: Czy powinienem zarobić dokładnie tyle ile pracowałem (liczba
    godzin * stawka), czy też może święta w środku miesiąca itp. zwiększają mój
    zarobek?

    W przypadku wybagrodzenia miesięcznego święta nie obniżają pensji, a w moim
    przypadku tak, bo nie pracuje w nie...

    Czy ktoś ma doświadczenie w liczeniu takich wynagrodzeń? Trochę googlałem na
    ten temat, ale nic nie znalazłem. W komentarzu do KP Becka znalazła się tylko
    wzmianka, że wynagrodzenie może być podane w stawce godzinowej, a nie
    miesięcznej, ale jak powinno się je obliczać - o tym książka już milczy.

    Z góry dzięki za pomoc.

  • 2. Data: 2005-05-18 00:00:32
    Temat: Re: Stawka godzinowa w umowie o pracę
    Od: "Err0rek" <dll.0x00f38ac3h.error.in.brainNONONONOSPAMTOWYRZUĆ@gazeta.pl>

> [...]
    (liczba
    > godzin * stawka), czy też może święta w środku miesiąca itp. zwiększają

    zarobisz dokładnie tak:

    liczba godzin x stawka godzinowa ( + ewentualnie ekwiwalent za urlop
    niewykorzystany)
    Jezeli wypada swieto to zarobisz mniej bo mniej pracujesz, np czerwiec ma
    176 godzin pracujących, a maj np 160 godzin, tak wiec podsumowujac swieta w
    srodku miesiaca
    ZMNIEJSZAJA twój zarobek :)