PracaGrupypl.praca.dyskusje › Fundacja THOT co to takiego?

  • 1. Data: 2005-05-16 17:19:40
    Temat: Fundacja THOT co to takiego?
    Od: "J&B" <j...@w...pl>

    witam
    ..jak w temacie?
    zdrowaśki

  • 2. Data: 2005-05-16 18:28:01
    Temat: Re: Fundacja THOT co to takiego?
    Od: "T.Omasz" <t...@x...pl>

    Dnia Mon, 16 May 2005 19:19:40 +0200, J&B <j...@w...pl> napisał:

    > witam
    > ..jak w temacie?
    > zdrowaśki

    Albo to kryptoreklama, albo jesteś idiotą. Może i jest trzecia mozliwość,
    ale jakoś jej nie widzę.

    --
    "Wystarczy wiedzieć, dokąd podjechać trza, stamtąd już widać szary
    spłowiały mur

  • 3. Data: 2005-05-16 19:32:17
    Od: "J&B" <j...@w...pl>

    > Albo to kryptoreklama, albo jesteś idiotą. Może i jest trzecia mozliwość,
    > ale jakoś jej nie widzę.
    witam
    ..he he he o pierwszym nie pomyślałem ,że może być takie skojarzenie, o
    drugie wezmę pod uwagę, zawsze to człowieka rozgrzesza ;-)) a trzecie kto
    słyszał o fundacji THOT? i z czym to się je?
    zdrowaśki

  • 4. Data: 2005-05-16 19:56:24
    Od: "T.Omasz" <t...@x...pl>

    Google, www.thot.pl :P