PracaGrupypl.praca.dyskusje › POSZUKUJE HAKERA, INFORMATYKA DOBRZE ZNAJACEGO SIEC,

  • 1. Data: 2005-05-16 19:43:18
    Temat: POSZUKUJE HAKERA, INFORMATYKA DOBRZE ZNAJACEGO SIEC,
    Od: "ZLECENIODAWCA " <i...@g...pl>

    POSZUKUJE HAKERA, INFORMATYKA DOBRZE ZNAJACEGO SIEC,
    NA STALE,!!!!!!!!
    SZUKAM OSOBY, KTORA WIE GDZIE I JAK UZYSKAC PEWNE INFORMACJE,
    PŁATNE OD MOZLIWOSCI DANEJ, OSOBY,
    FORMA OPLATY, STAWKA,DO UZGODNIENIA,

    PS. POKAZ CO UMIESZ, A JA CIE WYNAGRODZE,
    PEŁNA DYSKRECJA!!!

    NA PRIV!!!!

  • 2. Data: 2005-05-16 21:24:31
    Od: Jonasz <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik ZLECENIODAWCA napisał:
    > POSZUKUJE HAKERA, INFORMATYKA DOBRZE ZNAJACEGO SIEC,
    > NA STALE,!!!!!!!!
    Czego wrzeszczysz?

    > PS. POKAZ CO UMIESZ, A JA CIE WYNAGRODZE,
    > PEŁNA DYSKRECJA!!!

    PS == Post Scriptum == Po Podpisie
    a skoro podpisu nie ma, to skąd PS?

    > NA PRIV!!!!
    A może "by snail mail"? ;-)

    Jakiś nieuk i arogant.

    J.

  • 3. Data: 2005-05-17 05:57:27
    Od: czarny <m...@f...art.pl>

    Jonasz napisał(a):

    > Jakiś nieuk i arogant.

    Lamer po prostu, pewnie ojciec kupil kompa i pierwszy raz
    w sieci.

    --
    czarny
    [:::: usun xxx z adresu :: mystique at free.art.pl ::::]

  • 4. Data: 2005-05-17 06:35:41
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    ZLECENIODAWCA napisał :

> [...]
    > PŁATNE OD MOZLIWOSCI DANEJ, OSOBY,
    > FORMA OPLATY, STAWKA,DO UZGODNIENIA,
    >
    > PS. POKAZ CO UMIESZ, A JA CIE WYNAGRODZE,

    Policaj, hodu!!!
    --
    _____________________________

  • 5. Data: 2005-05-17 09:51:13
    Od: "Mariusz" <b...@b...pl>

    Użytkownik "HERAKLES" <h...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Policaj, hodu!!!

    hehe

  • 6. Data: 2005-05-17 10:39:20
    Od: "mhl999 " <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    HERAKLES <h...@b...pl> napisał(a):

    > Policaj, hodu!!!

    nawet policja takich bzdur nie pisze ;)

  • 7. Data: 2005-05-17 12:30:38
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: mhl999 [Tue, 17 May 2005 10:39:20 +0000 (UTC)]:

    > nawet policja takich bzdur nie pisze ;)

    Zdziwilbys sie jakbys na te ich "prowokacje" popatrzal :)

    Kira

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1