PracaGrupypl.praca.dyskusje › był ktoś na praktykach/stażu w ONET.PLl (najlepiej kraków)

  • 1. Data: 2004-11-02 11:19:36
    Temat: był ktoś na praktykach/stażu w ONET.PLl (najlepiej kraków)
    Od: "Agalay" <a...@g...pl>

    Cześć :)
    Czy był ktoś może na praktykach/stażu w onecie na Starowiślnej lub w innym
    mieście jako
    moderator?
    Zastanawia mnie czy się opłaca wysyłać Cv, LM, czy coś się można nauczyć i
    wogóle jak to w rzeczywistości wygląda?
    Pozdrowienia

  • 2. Data: 2004-11-02 11:45:55
    Od: Sikoriusz I Wielki <m...@n...neostrada.pl>

    Agalay napisal dnia 2004-11-02 12:19:
> [...]
    > moderator?
    > Zastanawia mnie czy się opłaca wysyłać Cv, LM, czy coś się można nauczyć i

    A skąd się o takim czymś dowiedziałeś? Sam byłbym zainteresowany. Pytam, bo
    nie lubię moderatorów, ale w tym sensie, że uważam ich za zbyt 'miękkich',
    za mało tępiących debili wszelkiej maści.

    --
    Pozdrawiam,
    Michał

  • 3. Data: 2004-11-02 12:02:22
    Od: "Agalay" <a...@g...pl>

    Użytkownik "Sikoriusz I Wielki" <m...@n...neostrada.pl> napisał w
    wiadomości news:cm7s8c$1q5$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    > nie lubię moderatorów, ale w tym sensie, że uważam ich za zbyt 'miękkich',
    > za mało tępiących debili wszelkiej maści.

    Praktyka bezpłatna, pełny wymiar godzinowy jak na etacie, dalej
    zainteresowany? ;)
    http://praca.onet.pl/ --> z listy wybrałam - praktyki woj małop. i znalazłam
    :) i się teraz głowię ;)
    Pozdro

  • 4. Data: 2004-11-02 21:19:06
    Od: Sikoriusz I Wielki <m...@n...neostrada.pl>

    Agalay napisal dnia 2004-11-02 13:02:

    > Praktyka bezpłatna, pełny wymiar godzinowy jak na etacie, dalej
    > zainteresowany? ;)

    Sękju raczej :)

    --
    Pozdrawiam,
    Michał

  • 5. Data: 2004-11-25 18:38:31
    Od: "wektor" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Agalay" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mieście jako
    > moderator?
    > Zastanawia mnie czy się opłaca wysyłać Cv, LM, czy coś się można

    Wygląda tak, że przez 8 godzin dziennie z oczyma wlepionymi w ekran
    monitora bez przerwy czytasz i cenzurujesz posty, wszystko pod presją
    czasu, bo tamta koleżanka już zrobiła 1000, a Ty jeszcze nie masz
    nawet 100. Oczywiście "praktyka" jest bezpłatna.
    Ale spróbować zawsze można, bo z bezpłatnej praktyki można zrezygnować
    w każdej chwili.

    Pozdrawiam

    wa