PracaGrupypl.praca.dyskusje › Informatycy jak szukaliscie pracy

  • 1. Data: 2004-11-02 10:43:18
    Temat: Informatycy jak szukaliscie pracy
    Od: "rutekp" <r...@m...com.pl>

    Witam,

    Czy moga wypowiedziec sie informatycy w jaki sposob znalezli swoja
    prace w zawodzie? Znajomosci, poprzez internet czy osobiscie składając
    aplikacje?

    Dzieki
    Pawel

  • 2. Data: 2004-11-02 12:07:51
    Temat: Re: Informatycy jak szukaliscie pracy
    Od: "F.M.T" <f...@b...com>

    > Czy moga wypowiedziec sie informatycy w jaki sposob znalezli swoja
    > prace w zawodzie? Znajomosci, poprzez internet czy osobiscie składając
    > aplikacje?

    Pierwsza z poniedzialkowej wyborczej, druga przez net, a teraz to juz sami
    pracodawcy dzwonia czasami wiec sobie wybrzydzam.

    FMT

  • 3. Data: 2004-11-02 13:10:32
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Tue, 2 Nov 2004 11:43:18 +0100, na pl.praca.dyskusje, rutekp napisał(a):

    > Czy moga wypowiedziec sie informatycy w jaki sposob znalezli swoja
    > prace w zawodzie? Znajomosci, poprzez internet czy osobiscie składając
    > aplikacje?

    Wszystkie drogi sa dobre.
    Choc ta ostatnia osobiscie pachnie mi akwizycja, wiec sam sie w to nie
    bawilem, ale jak masz samozaparcie i chce Ci sie i nie zal na papier to
    mozesz pochodzic sobie po firmach.

    Ale generalnie szukaj w gazetach i internecie. Znajomi tez oczywiscie moga
    pomoc :)

    --
    Kapsel
    kapsulski(malpka)poczta.onet.pl

  • 4. Data: 2004-11-02 17:09:56
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    rutekp <r...@m...com.pl> zapodał(a):
    > Witam,
    >
    > Czy moga wypowiedziec sie informatycy w jaki sposob znalezli swoja prace w
    zawodzie? Znajomosci, poprzez internet czy
    > osobiscie składając aplikacje?

    - internet (rozesłanie mailem kilku CV)
    - pl.praca.oferowana
    - CV papierowe

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 5. Data: 2004-11-02 17:24:55
    Od: "Catalyst" <c...@i...pl>

    Użytkownik "rutekp" <r...@m...com.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Czy moga wypowiedziec sie informatycy w jaki sposob znalezli swoja
    > prace w zawodzie? Znajomosci, poprzez internet czy osobiscie składając
    > aplikacje?

    Poniedziałkowa Wyborcza
    Internet

    Pozdr
    CAT

  • 6. Data: 2004-11-02 18:34:07
    Od: "Orbi" <s...@g...lp>

    rutekp wrote:
    > Witam,
    >
    > Czy moga wypowiedziec sie informatycy w jaki sposob znalezli
    > swoja prace w zawodzie? Znajomosci, poprzez internet czy osobiscie
    > składając aplikacje?

    Ja szukalem ponad 2 lata. Gazety, internet, rejestracja w firmach
    posrednictwa, wizyty osobiste - i nic. Zatrudnilem sie nie w zawodzie, jak
    zrobilem kurs spawacza organizowany w Urzedzie Pracy - smieszne ale
    prawdziwe. I poza zarobkami nie mam prawa narzekac na prace - jest super.

  • 7. Data: 2004-11-02 18:51:03
    Od: azbest <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > zrobilem kurs spawacza organizowany w Urzedzie Pracy - smieszne ale
    > prawdziwe. I poza zarobkami nie mam prawa narzekac na prace - jest super.

    rozumiem, ze jako spawacz dostajesz wiecej niz 800 PLN admina w urzedzie miasta
    ?

    --
    Pozdrowienia,
    Marek.M.

  • 8. Data: 2004-11-02 19:19:52
    Od: "Orbi" <s...@g...lp>

    azbest wrote:
    > rozumiem, ze jako spawacz dostajesz wiecej niz 800 PLN admina w
    > urzedzie miasta ?

    920 netto - jakies 1300 brutto

  • 9. Data: 2004-11-03 08:56:29
    Od: "SLaw" <s...@h...plANTYSPAM>

    "rutekp" <r...@m...com.pl> wrote in message
    > Witam,
    >
    > Czy moga wypowiedziec sie informatycy w jaki sposob znalezli swoja
    > prace w zawodzie? Znajomosci, poprzez internet czy osobiscie składając
    > aplikacje?

    P.P.O, P.P.Sz oraz gazeta.pl i nawet moglem wybierac miedzy ofertami. Tyle
    ze zawod informatyk to spore pojecie, zazwyczaj szuka sie specjalistow.
    Ogloszenia typu informatyka od wszystkiego (programowanie w 20 jezykach
    znajomosc wszystkich S.O. bazy danych) sa nic nie warte bo konczy sie na
    skladaniu komputerow ;)

    SLaw