PracaGrupypl.praca.dyskusje › Poszukiwany kamerzysta!

  • 1. Data: 2004-11-02 10:53:47
    Temat: Poszukiwany kamerzysta!
    Od: "Agnieszka Krawczyk" <a...@p...fm>

    Witam!

    Poszukuję osoby z Gliwic i okolic, która dysponuje odpowiednim sprzętem do
    filmowania i byłaby w stanie zrobic dla mnie film z mojego wesela, które
    odbedzie się 20 sierpnia 2005r. Zainteresowane osoby proszę o kontakt e-mail
    w celu uzgodienia szczegółów.
    Agnieszka

  • 2. Data: 2004-11-02 12:04:53
    Temat: Re: Poszukiwany kamerzysta!
    Od: misman <z...@g...bet.cy.rot13>

    Dnia Tue, 02 Nov 2004 11:53:47 +0100, Agnieszka Krawczyk napisał(a):

> [...]
    > odbedzie się 20 sierpnia 2005r. Zainteresowane osoby proszę o kontakt e-mail

    Od tego jest pl.praca.oferowana.

    --
    Pozdrawia m.