PracaGrupypl.praca.dyskusje › Mam w dupie mafię warszawską.

  • 1. Data: 2004-11-02 09:14:04
    Temat: Mam w dupie mafię warszawską.
    Od: "Rafał Hamryszczak" <r...@w...pl>

    Mam w dupie mafię warszawską.
    Może mi naskoczyć na kadłub bo mam dłuuugi,rozkosznie długi.

    r...@p...t19.ds.pwr.wroc.pl

  • 2. Data: 2004-11-02 09:19:57
    Temat: Re: Mam w dupie mafię warszawską.
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    Rafał Hamryszczak wrote:
    > Mam w dupie mafię warszawską.
    > Może mi naskoczyć na kadłub bo mam dłuuugi,rozkosznie długi.

    język?

    zyga

  • 3. Data: 2004-11-02 10:03:23
    Od: "Filip" <l...@u...poprostu.net>

    Co sie ciskasz Wrocławiaku, a wogóle to czym sie chwalisz?

    a pozatym to zajrzyj tutaj: www.ntg.bocznica.org

    LW

  • 4. Data: 2004-11-02 12:30:17
    Od: "c3po" <l...@f...pl>

    A co nas to obchodzi?

    PS. Czy nie pomyliłeś przypadkiem maila?
    Czy r...@w...pl to nie jest Twój e-mail ?
    Czy r...@w...pl założony jest na Wirtualnej Polsce ?
    Czy wiesz że WP nie lubi spamu i może zablokować Ci adres r...@w...pl ?
    Czy wiesz że mafia warszawska może Cie odszukac na podstawie Twojego
    maila r...@w...pl ?
    No i dlaczego sam nie napiszesz do mafii warszawskiej (Pan Andrzej Buse)
    na adres a...@w...pl ?
    ;)