PracaGrupypl.praca.dyskusje › biuro-plus

  • 1. Data: 2008-07-01 10:09:10
    Temat: biuro-plus
    Od: mike <m...@g...com>

    Witam wiem że już ktoś pytał o ta firme ale nie ma tam informacji
    jakie by mnie interesowały.
    Czy ktoś wie może ile zarabia się w firmie Biuro-Plus na stanowisku
    kierowca lub magazynier
    Proszę o szybka odpowiedź jeśli tylko macie jakieś info o nich

  • 2. Data: 2008-07-01 18:11:35
    Temat: Re: biuro-plus
    Od: "Magieer" <f...@o...pl>

> [...]
    > kierowca lub magazynier
    > Proszę o szybka odpowiedź jeśli tylko macie jakieś info o nich

    Region?

  • 3. Data: 2008-07-02 08:02:06
    Od: "Tomek Renik" <b...@s...pl>

    Dnia 01-07-2008 o 20:11:35 Magieer <f...@o...pl> napisał(a):

    > Region?

    podepnę się do wątku i zapytam o szczecin i Warszawe

  • 4. Data: 2008-07-04 16:41:37
    Od: "Magieer" <f...@o...pl>

    > podepnę się do wątku i zapytam o szczecin i Warszawe

    1500-1800
    + uczestnictwo w imprezach okazjonalnych (jak lubisz browar i kiełbachy,
    praktycznie takie imprezy co 2 tygodnie)...

    jak jesteś solidny, możesz pracować..., i pracować... i pracować....i....