PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV czy cover letter - gdzie wpisać....

  • 1. Data: 2008-06-30 15:18:57
    Temat: CV czy cover letter - gdzie wpisać....
    Od: "ZASK" <Z...@z...pl>

    Gdzie podać takie informacje jak:

    - oczekiwane zarobki
    - dostępność - jestem gótów rozpocząć od dnia XXXXX
    - preferowany typ pracy (stała ./ kontrakt)
    - klauzula poufności
    - adres do portfolio z własnymi projektami
    w CV czy w liście motywacyjnym - gdzie lepiej takie dane wpisać?

    Pytam, pod katem polskich i brytyjskich pracodawców.

    Z.

  • 2. Data: 2008-06-30 15:48:16
    Temat: Re: CV czy cover letter - gdzie wpisać....
    Od: sieciowy groszek <b...@g...com>

    ZASK pisze:
    > Gdzie podać takie informacje jak:
    >
    > - oczekiwane zarobki

    w mailu lub podczas wstępnej rozmowy telefonicznej

    > - dostępność - jestem gótów rozpocząć od dnia XXXXX

    w mailu w którym wysyłasz CV+LM

    > - preferowany typ pracy (stała ./ kontrakt)

    w CV, list motywacyjny powinien rozszerzać Twoje preferencje

    > - klauzula poufności

    w stopce CV

    > - adres do portfolio z własnymi projektami

    w CV

    > w CV czy w liście motywacyjnym - gdzie lepiej takie dane wpisać?
    >
    > Pytam, pod katem polskich i brytyjskich pracodawców.

    Odpisałem pod kątem polskich pracodawców, brytyjskiego rynku nie znam.