PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zatrudnienie cudzoziemca

  • 1. Data: 2008-06-29 22:45:05
    Temat: Zatrudnienie cudzoziemca
    Od: "Maciek Marchewczyk \(news\)" <m...@m...com>

    Witam,

    Czy ktoś ma niedawne i praktyczne doświadczenie w zatrudnianiu cudzoziemca w
    Polsce? Chodzi mi o stronę formalną, czyli pozwolenie na pracę itp.
    Pochodzenie Francja, czyli Unia, miasto Kraków, zatem urzędy krakowskie...

    Nie bardzo wiem, jak ugryźć temat, ktoś wie?

    Pozdrawiam

    Maciek Marchewczyk

  • 2. Data: 2008-07-11 19:11:03
    Temat: Re: Zatrudnienie cudzoziemca
    Od: "Maciek Marchewczyk \(news\)" <m...@m...com>

    Użytkownik "Maciek Marchewczyk (news)" <m...@m...com> napisał w
    wiadomości news:48681071@news.home.net.pl...
> [...]
    > Pochodzenie Francja, czyli Unia, miasto Kraków, zatem urzędy krakowskie...
    >
    > Nie bardzo wiem, jak ugryźć temat, ktoś wie?

    Już wiem, wprawdzie nie dzięki grupie, ale nie będę się obrażał, więcej, sam
    odpowiem: od 1 lipca żadnej różnicy z polskim pracownikiem, wg pozbieranych
    przeze mnie informacji. Wymagane zameldowanie, ale polscy rezydenci też w
    teorii mają taki obowiązek...

    Sukcesów zatem w zatrudnianiu francuskich hydraulików ;)

    M.