PracaGrupypl.praca.dyskusje › bhp

  • 1. Data: 2002-09-26 21:56:32
    Temat: bhp
    Od: "paola" <z...@p...onet.pl>

    Mysle o studiach podyplomowych BHP w przedsiębiorstwie /mniej wiecej tak sie
    nazywaja/ . Czy da sie na tym zarobic i czy jest jakikolwiek popyt na rynku
    na takich osobnikow od bhp?

    poz.

  • 2. Data: 2002-09-29 06:55:31
    Temat: Re: bhp
    Od: "Tomek" <p...@p...onet.pl>

    Papier zawsze sie przyda. Ja robilem instruktora BHP w ..... juz nie
    pamietam. Papier jest ważny 6 lat i zawsze stanowi jakiś atut.

  • 3. Data: 2002-09-29 08:37:01
    Od: Zdzisław <s...@s...pl>

    W dniu Sun, 29 Sep 2002 08:55:31 +0200, "Tomek"

    >sie
    >rynku

    popyt jest, ale po ostatnich zmianach w kodeksiepracy, będzie
    mniejszy.
    W Twoim przypadku, bardzo pożądane, będziesz speckjalistą a jako taki
    będziesz mógł wykonywać nadzór bhp'owski w innych firmach

    Z poważaniem:
    Zdzisław Sokołowski