PracaGrupypl.praca.dyskusjebandycki ZUS od DG w 2005 r › Re: bandycki ZUS od DG w 2005 r
    From: Robert Drozd <r...@y...iq.wytnijto.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: bandycki ZUS od DG w 2005 r
    Date: Wed, 10 Mar 2004 13:18:21 +0100
    Sender: r...@p...onet.pl@193.19.140.126

    Stało się to Wed, 10 Mar 2004 12:59:12 +0100, gdy "krzysztofsf"
    <k...@p...gazeta.pl> napisał:

    >Użytkownik "M.Tankard" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    >http://www.rzeczpospolita.pl/gazeta/wydanie_040310/
    ekonomia/ekonomia_a_22.html

    >Ogolnie uwazam, ze zus jest be, ale jakby jeszcze ten pomysl przelozyli na
    >zatrudnianych pracownikow (mniejszy zus przy stazu w firmie do 2 lat), to by
    >dopiero zrobilo sie smieszne rotacyjne bezrobocie, zakladanie i zamykanie
    >firm zeby w nowej mutacji wszystkich zatrudnic itp :))

    Jeśli będzie dotyczyło to tylko działalności indywidualnej i każdy
    będzie mógł skorzystać z przywileju tylko raz, to może się udać. Choć
    oczywiście nie ograniczy się zakładania DG przez członków rodziny :)
    2004 Jaś, 2006 mama Jasia, 2008 tata Jasia.

    Propozycja podniesienia ZUS jakkolwiek logiczna będzie katastrofą dla
    gospodarki :(

    >Czuje, ze od maja furore zrobia biura prawnicze pomagajace przerejestrowac
    >firmy na lokalizacje zagraniczna, na litwie lub na slowacji. Sadze, ze
    >technicznie rzecz jest do zrobienia,

    Jest, widziałem już kilka przypadków rejestracji polskich firm w
    Estonii. Podobno Rumunia ma też bardzo atrakcyjne możliwości dla nowych
    firm, ale niestety do UE wejdzie dopiero za parę lat.

    Robert