PracaGrupypl.praca.dyskusje › asystent maklera

  • 1. Data: 2005-06-07 19:40:56
    Temat: asystent maklera
    Od: "Agnieszka" <r...@p...onet.pl>

    Witam

    Czy ktos z Was pracuje na stanowisku asystent maklera? Jesli tak prosze
    powiedziec jakich zarobkow mozna sie spodziewac?
    Z gory dziekuje

    Aga

  • 2. Data: 2005-06-07 20:55:05
    Temat: Re: asystent maklera
    Od: PZ <p...@m...com>

    Agnieszka napisał(a):
> [...]
    >
    > Czy ktos z Was pracuje na stanowisku asystent maklera? Jesli tak prosze
    > powiedziec jakich zarobkow mozna sie spodziewac?

    Biorac pod uwage, ze makler glownie przyjmuje zlecenia i daje jakies
    papiery do podpisania klientom to mysle, ze asystent moze co najwyzej
    tuszu do poduszki na pieczatki dolac, ewentualnie skoczyc po dwie kawy.

    Sadze tak na podstawie korzystania z ich uslug. Nie sadza, aby bylo cos
    ciekawego w tej pracy i jesli moge ocenic prace na tym stanowisku to
    ~2000 brutto byloby ok.

    Sa jeszcze maklerzy specjalisci (doslownie i w przenosni), ale chyba
    ciezko sie zalapac na taki stolek, bo to sa 'specjalisci' i potrzebuja
    zaufanych ludzi np zona szwagra pod warunkiem, ze szwagier ma
    rozdzielosc majatkowa ze wzgledow podatkowych oraz zona nie przyjela
    nazwiska meza.

    PZ

    To moja opinia i nie jest obowiazujaca i nie jestem sfrustrowany
    wspolpracja z maklera wszelaka.

  • 3. Data: 2005-06-08 19:08:24
    Od: <p...@o...pl>

    Użytkownik "PZ" <p...@m...com> napisał w wiadomości

    > Biorac pod uwage, ze makler glownie przyjmuje zlecenia i daje jakies
    > papiery do podpisania <ciach>

    Pracowalem jako asystent maklera przez kilka lat. Makler bardzo rzadko
    przyjmuje zlecenia i daje do podpisania papiery, to wszystko wlasnie robi
    asystent maklera. Mialem 3000 brutto + premie najpierw co miesiac pozniej
    kwartalne. Zalezne byly przede wszystkim od ilosci sprzedanych funduszy i
    kiedys obligacji:) premie okolo 2 500 ostatnio.
    Pozdrawiam
    Piotr

  • 4. Data: 2005-06-08 23:47:19
    Od: PZ <p...@m...com>

    p...@o...pl napisał(a):
> [...]
    > kwartalne. Zalezne byly przede wszystkim od ilosci sprzedanych funduszy i
    > kiedys obligacji:) premie okolo 2 500 ostatnio.
    W sumie niezle pieniadze, ale moje pytanie jest takie: Co robi makler?

    PZ

  • 5. Data: 2005-06-09 06:43:39
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Thu, 09 Jun 2005 01:47:19 +0200, PZ <p...@m...com>
    napisał:

    > W sumie niezle pieniadze, ale moje pytanie jest takie: Co robi makler?

    Zapewne ustala co jest najbardziej oplacalne i jakie papiery kupowac a
    jakie sprzedawac, przewiduje trendy.
    Przekonuje klienta do charakteru transakcji a asystent zajmuje sie
    wspomnianymi szczegolami technicznymi.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 6. Data: 2005-06-09 06:55:48
    Od: <p...@o...pl>

    napisał:

> [...]

    jakie sprzedawac, przewiduje trendy.
    Przekonuje klienta do charakteru transakcji a asystent zajmuje sie

    Makler jest czesto kierownikiem Punktu Obslugi, ale nie jest to zadna
    regula. Sa zlecenia Do Dyspozycji Maklera (DDM) klient umawia sie z maklerem
    w jakim momencie wrzucic na gielde zlecenie. Moga tez byc takie zlecenia z
    rekomendacja maklera czyli jakies przewidywanie trendu na podstawie wlasnych
    obserwacji rynku. Niezaleznie od oficjalnych analiz biura Maklerskiego,
    ktore sa rzadkie dotycza wybranych spolek i od razu po wydaniu dostepne
    tylko dla najlepszych klientow (wg. obrotu na rachunku). Makler tez robi
    wiele na rynkach terminowych. W sumie jezeli przychodzisz do biura i mowisz,
    ze chcesz otworzyc rachunek i kupic Lotos to na 99% rozmawiasz z asystentem.
    Pozdrawiam
    P.

  • 7. Data: 2005-06-09 07:13:40
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Thu, 09 Jun 2005 08:55:48 +0200, <p...@o...pl> napisał:

    > W sumie jezeli przychodzisz do biura i mowisz,
    > ze chcesz otworzyc rachunek i kupic Lotos to na 99% rozmawiasz z
    > asystentem.

    Czy w Polsce maklerzy podobnie jak w krajach anglosaskich wypalaja sie do
    30-i ?

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 8. Data: 2005-06-09 10:33:47
    Od: <p...@o...pl>

> [...]

    > asystentem.

    Czy w Polsce maklerzy podobnie jak w krajach anglosaskich wypalaja sie do

    Nie, w Polsce to duzo spokojniejsza praca. Poza tym u nas maklerzy nie sa
    odpowiedzialni za wyglad portfela klienta. Troche bardziej nerwowa prace
    maja Doradcy Inwestycyjni, oni sa rozliczani za konkretny wynik. W 1997 roku
    ubezpieczalem sie na zycie w Allianz i jak podalem miejsce pracy biuro
    maklerskie to nie chcieli mnie ubezpieczyc do 65 roku zycia, dopiero jak
    oswiadczylem, ze nie jestem maklerem to moglem sie ubezpieczyc:) Statystyki
    pewnie sa bezwzgledne....
    Pozdrawiam
    P.

  • 9. Data: 2005-06-09 10:59:36
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Thu, 09 Jun 2005 12:33:47 +0200, <p...@o...pl> napisał:

    > Pozdrawiam

    Ja rowniez - dzieki za interesujaca odpowiedz.

    Ps: popraw ustawienia cytowania w czytniku, bo brak cytowania troche
    zaciemnia wypowiedzi przedmowcow.