PracaGrupypl.praca.dyskusje › GFMP - czy ktoś słyszał o tej firmie ???

  • 1. Data: 2005-06-07 17:41:02
    Temat: GFMP - czy ktoś słyszał o tej firmie ???
    Od: "Tommek" <t...@v...pl>

    Witam,

    W przyszłym tygodniu mam mieć rozmowę w firmie GFMP Management Consultants,
    w Warszawie - na stanowisko Konsultanta.

    Firma jak pisze - zajmuje się "wspieraniem klientów w obszarze strategii
    organizacyjnej, strategicznego ZZL, zarządzania talentami i komunikacją w
    firmie"

    Lista klientów tej firmy wygląda dość okazale ale jeśli ktokolwiek miał
    kontakt z tą firmą (bądź słyszał o niej, jak duża jest jaka ma renomę itp.)
    to byłbym wdzięczny za jakieś info. Zastanawiam się czy warto tam pracować.

    Będę wdzięczny za info.
    Tommek

    PS.
    Googla już przejrzałem w poszukiwaniu jakiś informacji - z marnymi
    rezultatami, dlatego własnie pisze tu. Adres firmy to www.gfmp.com.pl