PracaGrupypl.praca.dyskusje › analizy, kontroling, budżetowanie

  • 1. Data: 2002-02-05 11:36:19
    Temat: analizy, kontroling, budżetowanie
    Od: "yo" <c...@i...pl>

    Jest może na tej liście ktoś kto sę interesuje zagadnieniami jak w topiku,
    pracuje w tej dziedzinie, albo ma z nią coś wspólnego?
    Ja pracuję rok w dziale kontrolingu ale mam braki :))
    I chetnie podyskutuje o tym

    Łukas

  • 2. Data: 2002-02-05 11:49:44
    Temat: Re: analizy, kontroling, budżetowanie
    Od: "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl>

    Użytkownik "yo" <c...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Jest może na tej liście ktoś kto sę interesuje zagadnieniami jak w
    topiku,
    > pracuje w tej dziedzinie, albo ma z nią coś wspólnego?
    > Ja pracuję rok w dziale kontrolingu ale mam braki :))

    :-)
    Mógłbyś podzielić się spostrzeżeniami?
    Interesują mnie: rola w procesie zarządzania, budżetowanie - kontrola
    realizacji planów,narzędzia wspierające kontroling, doświadczenia,
    przemyślenia własne?

    Pozdrawiam

    Chester EM

  • 3. Data: 2002-02-13 15:38:39
    Od: "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl>

    Witam,
    Mam dwa pytania, liczę, że mi pomożecie.
    Jak to jest z umową zlecenie, jeśli osoba przebywa na urlopie wychowawczym ?

    1. Jakie składki są odprowadzane od tej umowy?

    2. Co grozi pracownicy, jeśli obecny pracodawca dowie się o tym, a w umowie
    o pracę, jest zaznaczone, że pracownik zobowiązuje się powiadomić pracodawcę
    o podjęciu dodatkowego zatrudnienia (słyszałam, że urlop wychowawczy, to
    zawieszenie stosunku pracy, więc czy to powiadomienie nadal obowiązuje ? )

    Z góry dziękuję za odpowiedzi,
    Kaśka

  • 4. Data: 2002-02-13 20:14:24
    Od: "svobo" <s...@p...pl>

    W grudniu złożyłem wypowiedzenie, które mija 31 marca br.
    Chciałem zapytać, czy jeżeli zachorował bym końcem marca na 6 m-cy, to czy
    dostawałbym przez ten okres 80% wynagrodzenia z ZUSu? Czy pracodawca
    wyplacił by mi tylko za okres chorobowego do 31 marca?
    A jeżeli zachorowałbym jeszcze w lutym to wtedy, z tego co wiem, przez okres
    6 m-cy dostawał bym te 80% wynagrodzenia z ZUSu, mimo iż umowa o prace
    ustała by z dniem 31 marca.

    Jeżeli ktoś orientuje się dokładniej jak to jest, prosiłbym o odpowiedz.
    Zgóry dziękuję i pozdrawiam
    emil

  • 5. Data: 2002-02-14 10:24:20
    Od: "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl>

    Czesc,

    Zatrudniam sie w firmie komputerowej i chcialem skorzystac z prawa jakie
    obowiazuje aby naliczne byly mi 50% koszty uzyskania ( Ustawa o prawie
    autorskim i pokrewnych ) od wynagrodzenia z tytulu umowy o prace ( pracowac
    bede jako programista ).
    Moze mi ktos powiedziec co firma albo Ja powinienem zrobic aby zostac
    inaczej rozlicznym nizeli inni pracownicy ? Jaki papier musze skrobnac i do
    kogo ?

    CU Janet,

    ps.: dzieki za wszelkiego rodzaju sugestje

  • 6. Data: 2002-02-14 11:04:35
    Od: "svobo" <s...@p...pl>

    Użytkownik "TeXXaS" <m...@e...pw.edu.pl> napisał w wiadomości
    > W części dotyczącej wynagrodzenia musi znaleźć się klauzula mówiąca,
    > że na podstawie ustawy o prawie autorskim część Twojego wynagrodzenia
    > (US akceptuje do 80%) podlega prawu autorskiemu. Dodatkowo co miesiąc
    > trzeba składać raport mówiący, co zostało wykonane i ile czasu zajęło.
    > Nie mam przy sobie umowy więc nie powiem co konkretnie trzeba napisać :((

    taki raport to mam ( znalazlem w necie ) ale nie wiem komu go trzeba skladac
    i kto to ma robic ? Czy wszystko robi za mnie firma ? Czy te raportu nalezy
    slac do US ?

    CU Janet,

    ps.: chce to dobrze rozegrac bo jest troche kaski do wyrwania

  • 7. Data: 2002-02-14 16:28:10
    Od: "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl>

    > Mam pytanie: kto decyduje o zatrudnieniu pracownika w banku? Dodam - w małym
    > mieście.Czy tylko szef oddziału tegoż banku? Czy można się starać o pracę
    > poprzez centralę ale od razu zaznaczyć, że chodzi o prace w miejscu
    > zamieszkania? Pomóżcie.

    A dlaczego nie zapytasz się w centrali banku???

    Samotnik

  • 8. Data: 2002-02-14 17:30:23
    Od: "svobo" <s...@p...pl>

    > Nieprawda. Bedzie że stosunek pracy został rozwiązany w wyniku porzucenia
    > pracy przez pracownika.

    Dla mnie taki wpis jest ok :-).
    Jak pracodawca "ch....y" to sie prace u niego rzuca.
    Ale AFAIK w świadectwie pracy się tak nie pisze (chyba, dla pewności trzaby
    popatrzeć w KP).

  • 9. Data: 2002-02-15 15:07:25
    Od: "Chester EM" <c...@w...kki.net.pl>

    Witam.
    Czy wie ktoś gdzie znaleźć w sieci jakieś testy
    oceniające umiejętności analityczne, werbalne itd.
    (poza www.pracuj.pl i www.hrk.pl ) ?

    MOP