PracaGrupypl.praca.dyskusje › [OT] nagana

  • 1. Data: 2002-02-05 10:27:56
    Temat: [OT] nagana
    Od: "OlO" <g...@p...onet.pl>

    Pisałem sobię wczesniej, że dostałem naganę. No i jak się teraz okazało to
    jedynie zachaczyło o mnie, bo szefuniu oznaczył sobie inny cel. Chodzi o
    pewną pracowniczkę, chce on aby zwiększyła ona sprzedaż o 100% w ciągu kilku
    miesięcy. Przy czym jak ja to usłyszałem to mi szczena na podłogę opadła. W
    przypadku, gdy tego nie zrobi zostanie zwolniona z pracy. Chciałbym w takim
    razie dowiedzieć się jak to będzie widziane w świetle prawa. Zapewne dobrze
    byłoby to mieć na piśmie.

    010