PracaGrupypl.praca.dyskusje › Certyfikaty z angielskiego

  • 1. Data: 2002-02-05 12:03:13
    Temat: Certyfikaty z angielskiego
    Od: ZL <z...@s...krakow.pl>

    Witam wszystkich serdecznie!

    Jaka jest praktyczna roznica w egzaminach organizowanych przez British
    Council - Business English Certificate, a Certificate in English for
    International Business and Trade???

    Czy sa one jakos rozrozniane przez pracodawcow?

    Stoje wlasnie przed wyborem ktoregos z nich. Czy moze jest jeszcze jakas
    alternatywa w zakresie business english? A moze w ogole lepiej zdecydowac
    sie na ogolne egzaminy typu CAE, CPE?

    No chyba, ze wazne jest aby miec po prostu jakikolwiek cerytfikat...

    Z gory dziekuje za podpowiedzi!

    Tymczasem,
    Zbyszek Les

  • 2. Data: 2002-02-05 14:43:59
    Temat: Re: Certyfikaty z angielskiego
    Od: "Małgorzata Kaczmarczyk" <m...@p...onet.pl>

    Witam,

    Polecam strone
    www.britishcouncil.pl

    11...

  • 3. Data: 2002-02-05 18:57:44
    Od: "Anna Grzybowska" <a...@v...pl>

    pracodawcy z regoly nie znaja tych certyfikatow w ogole.
    ja polecam CAE/CPE - jesli cos warto zrobic za prywatna kase to te dwa.
    uznawane sa przez zagraniczne firmy.
    powodzenia.

  • 4. Data: 2002-02-06 08:34:13
    Od: fox <f...@i...pl>

    In article <a3p9vb$ldh$1@news.tpi.pl>, a...@v...pl says...
    > pracodawcy z regoly nie znaja tych certyfikatow w ogole.
    > ja polecam CAE/CPE - jesli cos warto zrobic za prywatna kase to te dwa.
    > uznawane sa przez zagraniczne firmy.
    > powodzenia.

    no to jesli juz to IELTS

    --