PracaGrupypl.praca.dyskusje › ale speed

  • 11. Data: 2006-03-26 22:39:30
    Temat: Re: ale speed
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl>

    Dnia 26 mar 2006 w liście [news:e06o2u$tf3$3@dami.com.pl] o`rety
    [o`r...@p...pl] napisał(a):

    > czemu nielegalnie? co ty piszesz? pracownicy normalnie legalnie
    > wklepuja pity do poltaxa w godzinach pracy razem ze stazystami.

    Może się coś zmieniło albo to kwestia danego oddziału. Wklepywałem ZTCP
    cztery lata temu i w Lublinie etatowi pracownicy mieli zakaz robić to w
    czasie normalnej pracy. Mogli zostać dłużej po robocie. Ale, jak już
    pisałem, w ciągu dnia wklepywały pociechy owych urzędników - jedna
    wielka rodzina.

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki

    http://prw.terror404.net/rwawrzycki/

  • 12. Data: 2006-03-26 22:41:10
    Od: "Nixe" <n...@f...peel>

    W wiadomości <news:Xns97936B2E96BDrwawrzyckiwppl@127.0.0.1>
    Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl> pisze:

    > Może się coś zmieniło albo to kwestia danego oddziału. Wklepywałem
    > ZTCP cztery lata temu i w Lublinie etatowi pracownicy mieli zakaz
    > robić to w czasie normalnej pracy. Mogli zostać dłużej po robocie.

    Ale rozumiem, że płacono im za nadgodziny?

    --
    PozdrawiaM

  • 13. Data: 2006-03-26 22:43:27
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl>

    Dnia 26 mar 2006 w liście [news:e06tps$41n$1@news.mm.pl] Nixe
    [n...@f...peel] napisał(a):

    > W wiadomości <news:Xns9792BC88A18C3rwawrzyckiwppl@127.0.0.1>

    > A wklepywanie PIT'ów nie jest jej obowiązkiem?

    Jak ja to robiłem, to nie było. Zajmowały się tym osoby z zewnątrz lub
    etatowcy po robocie.

  • 14. Data: 2006-03-26 23:13:37
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOwp.pl>

    Dnia 27 mar 2006 w liście [news:e075a9$1q9k$1@news.mm.pl] Nixe
    [n...@f...peel] napisał(a):

    > Ale rozumiem, że płacono im za nadgodziny?

    Nie za nadgodziny, jeno za wklepanego pita.

  • 15. Data: 2006-03-27 18:14:38
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Rafał Wawrzycki napisał:

    > Może się coś zmieniło albo to kwestia danego oddziału. Wklepywałem ZTCP
    > cztery lata temu i w Lublinie etatowi pracownicy mieli zakaz robić to w
    > czasie normalnej pracy.

    troche to bez sensu, bo dodatkowa kase trzeba wydawac na zlecenia...

    Mogli zostać dłużej po robocie. Ale, jak już
    > pisałem, w ciągu dnia wklepywały pociechy owych urzędników - jedna
    > wielka rodzina.
    Aha, i wszystko jasne-nie wolno chleba "swoim" odbierać, bo za malo
    zarobia :)