PracaGrupypl.praca.dyskusje › agroturystyka???

  • 1. Data: 2002-07-23 08:27:40
    Temat: agroturystyka???
    Od: "Waldemar" <m...@w...pl>

    Witam

    Bardzo proszę o Wasze opinie w następującej kwestii.
    Obecnie jestem na wypowiedzeniu i ze znalezieniem pracy jest krucho.
    Posiadam trochę ziemi na wsi, wkoło lasy i czyste powietrze w odległości od
    większego miasta 35 km i tam zająłem się przed rokiem hodowlą strusi, którą
    chciałbym rozwinąć o "mini agroturystykę". Planuję dokupić jeszcze jakieś
    zwierzęta egzotyczne, kucyki, zbudować plac zabaw dla dzieci, ognisko i w
    ten sposób organizować wypoczynek i zabawę dla dzieci z przedszkoli, szkół
    podstawowych, jak również dla indywidualnych gości.
    Oczywiście cały czas rozszerzając ofertę.

    Pozdrawiam
    Waldemar

  • 2. Data: 2002-07-23 09:26:03
    Temat: Re: agroturystyka???
    Od: "uba" <u...@p...onet.pl>

    Gratuluję - wziąłeś sprawę w swoje ręce i myślę, że więcej osób powinno się
    na to decydować.
    Daj namiary, jak będziesz gotowy na przyjęcie gości, a ja będę mógł
    przyjechać, to masz pierwszego turystę.

    uba