PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szukanie pracy na miejscu z zdalnie.

  • 1. Data: 2002-07-22 19:03:10
    Temat: Szukanie pracy na miejscu z zdalnie.
    Od: h...@d...ids.pl (Henryk Brys)

    Witam.

    Mam mozliwosc wyjazdu do Hamburga z darmowym mieszkaniem przez
    jakis czas, zeby sie rozejrzec za praca. Pytanie tylko czy jest
    sens - aktualnie nie mam nawet na bilet, a trzeba jeszcze troche
    wiecej przeciez. Aktualnie szukam pracy zdalnie - wysylam oferty
    na wszelkie ogloszenia jakie znajde. Jest sens oszczedzic i wyjechac
    na powiedzmy tydzien zeby polazic po firmach/agencjach, czy moze
    roznica nie jest warta zachodu?

    --
    Henryk Brys