PracaGrupypl.praca.dyskusje › sprawa o zapłate - pytanie

  • 1. Data: 2002-05-18 03:18:16
    Temat: sprawa o zapłate - pytanie
    Od: "TOOLed" <t...@w...pl>

    Witam, zadalem to pytanie na pl.soc.prawo, ale nie otrzymałem
    satysfakcjonującej odpowiedzi.
    Może ktoś tutaj mi pomoże?

    Temat dotyczy byłego pracodawcy, z którym wygrałem sprawę w sądzie o
    zapłatę zaległych wypłat (mimo prawomocnego wyroku i komornika i tak
    nie płaci).
    Po prawie roku (!) od rozstania się z firmą przychodzi wezwanie z
    sądu. Tym razem pozywa mnie właśnie ten pracodawca o zapłatę (jego
    pozew mija się z prawdą) za niewykonaną pracę. Dodam jeszcze, że
    pracodawca podpisał ze mną ugodę po moim pozwie o zapłatę, w której w
    jednym z punktów ujął, że "obie strony ustalają, że inne sprawy
    dotyczące zatrudnienia pozostają bez zastrzeżeń i nie wnoszą żadnych
    roszczeń wobec siebie"(ugoda w treści zawierała także kwoty, jakie
    jest mi winien).
    I tu właśnie mam pytanie, jak wygląda to od strony prawnej, czy jego
    pozew ma podstawę, jeśli jest ugoda (część o zapłacie nie dotrzymał,
    teraz nie dotrzymuje drugiej części)?
    Czy sąd weźmie ją pod uwagę i sprawa zostanie umorzona?
    Z góry dziękuję za pomoc.

    --
    ˙"...wHY cAN'T wE nOT bE sOBER?..."
    ˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙˙TOOLed