PracaGrupypl.praca.dyskusje › ...a umowe na okr. probny...?

  • 1. Data: 2003-07-17 20:44:03
    Temat: ...a umowe na okr. probny...?
    Od: Joanna <a...@i...pl>

    Czy moge zerwac umowe na okres probny - 3 miesiace...np po miesiacu??
    Czy odbywa sie to na tej samej zasadzie co wczesniej opisana umowa na
    zlecenie?
    Z gory dziekuje za odpowidz...
    Asia

  • 2. Data: 2003-07-17 21:17:37
    Temat: Re: ...a umowe na okr. probny...?
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Uzytkownik "Joanna" <a...@i...pl> napisal w wiadomosci
    > Czy moge zerwac umowe na okres probny - 3 miesiace...np po miesiacu??
    > Czy odbywa sie to na tej samej zasadzie co wczesniej opisana umowa na
> [...]
    standardowe okresy wypowiedzenia, zgodne z KP
    to jest umowa probna dla obu stron, i jesli komus nie odpowiada to
    wypowiada.

    pzdr
    Krzysztof

  • 3. Data: 2003-07-17 21:19:50
    Od: Leszek 'Dartles' Puchowski <d...@o...pl>

    Joanna napisał(a):

    > Czy moge zerwac umowe na okres probny - 3 miesiace...np po miesiacu??
    > Czy odbywa sie to na tej samej zasadzie co wczesniej opisana umowa na
    > zlecenie?

    W przypadku umowy na okres próbny zwalniasz się, jak jest to określone w
    kodeksie pracy, nie chcę skłamać, ale wygląda to jakoś tak:

    do 7 dni zatrudnienia - 3 dni wypowiedzenia
    po 2 tygodniach - 7 dni wypowiedzenia
    po miesiącu - 2 tygodnie wypowiedzenia

    Strzelam trochę, więc jeśli chcesz znać szczegóły patrz w kodeksie
    pracy.

    Pozdrawiam

    Leszek

  • 4. Data: 2003-07-18 11:14:41
    Od: "J.R." <jromanowska[usun]@schr.gov.pl>

    Użytkownik "Leszek 'Dartles' Puchowski" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > po 2 tygodniach - 7 dni wypowiedzenia
    > po miesiącu - 2 tygodnie wypowiedzenia
    >
    > Strzelam trochę, więc jeśli chcesz znać szczegóły patrz w kodeksie

    troszkę inaczej
    3 dni - gdy umowa na 2 tygodnie
    tydzień - gdy więcej niż 2 tygodnie
    2 tygodnie gdy okres próny trwa 3 miesiące