PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pomozcie - jak podejsc pracodawce - pilne

  • 1. Data: 2003-07-17 21:48:50
    Temat: Pomozcie - jak podejsc pracodawce - pilne
    Od: "Dominik J." <d...@g...pl>

    Witam,
    Pierwszy raz na grupie i z zapytaniem :). Otoz jutro a wlasciwie to juz
    prawie dzisiaj wybieram sie na wstepna rozmowe w sprawie pracy - z tego co
    wiem to firma RACZEJ szuka ludzi z doswiadczeniem, a ja takiego nie
    posiadam. Mam za to duze umiejetnosci w branzy, w ktorej mialbym pracowac.
    Pisze raczej, bo jednak dali mi szanse zebym rozmowil sie z osoba
    odpowiedzialna za rekrutacje. No i tu jest moj problem - jak "podejsc"
    mojego rozmowce, abym zdobyl jego zaufanie i przychylnosc? Chcialbym
    wykorzystac te szanse, ktora mi dali i pokazac im sie z jak najlepszej
    strony. Z gory dzieki za wszelkie sugestie.
    Pozdrowienia dla wszystkich grupowiczow.
    Dominik

  • 2. Data: 2003-07-17 22:41:45
    Temat: Re: Pomozcie - jak podejsc pracodawce - pilne
    Od: "gromax" <g...@g...pl>

    //ciach //
    No i tu jest moj problem - jak "podejsc" mojego rozmowce, abym zdobyl jego
    zaufanie i przychylnosc? Chcialbym wykorzystac te szanse,
    // ciach //
    podstawowa sprawa - nie bać się pytań. Pytania - jakiekolwiek by nie były -
    dotyczą ciebie jako potencjalnego pracownika. czy jesteśl twórczy, czy
    chcesz się rozwijać itp (przeczytaj kilka postów wcześniej o pytanie o
    krasnoludkach i budowaniu z klocków)
    po drugie - skoro chcesz pracować w jakiejś branży wykaż że jesteś
    fachowcem. nie ma znaczenia, że nie masz doświadczenia. nie możesz się bać -
    ty wiesz co chcesz robić i wiesz jak to osiągnąć. Dostajesz problem i nie
    wiesz jaka powinna być precyzyjna odpowiedź? postaraj się przynajmniej
    pokazać że znasz temat i że ze względu na brak doświadczenia nie przychodzi
    ci rozwiązanie problemu od razu do głowy, natomiast zakładasz że rozwiązanie
    powinno wyglądać tak i tak. Jak dostaniesz test - super, przypuszczam że
    jesteś po szkole tak że test pójdzie ci z górki. Pamiętaj o podchwytliwości
    pytań. Ja na przykład w jakimś teście musiałe dopisać kolejną liczbę w ciągu
    i od razu wpisałem właściwą po czym przez kilka minut zastanawiałem sie
    dlaczego jest właściwa. mała zaćma a chodziło o kolejną liczbę pierwszą :)

    w każdym bądź razie powodzenia i szybkiego zatrudnienia

    > Dominik

    grzesiek