PracaGrupypl.praca.dyskusje › pisanie opowiadan praca zdalna...nowa cwana metoda?

  • 1. Data: 2003-07-17 18:23:30
    Temat: pisanie opowiadan praca zdalna...nowa cwana metoda?
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    http://tinyurl.com/h8w7

    Po wejsciu na strone stwierdzilem, ze najwieksze dochody autorowi strony
    przyniosa sms-y od potencjalnych pisarzy.

    "Tak więc, jeśli wiesz że masz coś dla nas i naszych klientów, wysyłaj
    SMS-a, a następnie prześlij na podany adres mailowy swoje dane i
    przynajmniej część oferowanego opowiadania, bo to ono nas najbardziej
    interesuje.
    SMS - a wyślij pod numer 7616 i wpisz treść : PTS . Czekamy !!!"
    "aby nawiązać z nami współpracę musisz wysłać SMS na podany numer. Zapłacisz
    za niego 6 zł + VAT. Dlaczego tego wymagamy? Bo chcemy, by kontakt z nami
    nawiązywali tylko ludzie zdecydowani i dla nas wartościowi, którzy nie robią
    tego z ciekawości, ze wścibstwa lub innych pobudek, które nam tylko zabiorą
    czas. Jeśli masz odpowiednie opowiadanie lub potrafisz je wkrótce napisać,
    koszt tego SMS-a niebawem Ci się zwróci i to wielokrotnie. Zarazem
    zapewniamy Cię, że jest to jedyna opłata, którą poniesiesz za rozpoczęcie
    współpracy z nami"

    Dlaczego krytykuje?
    Uwazam, ze przy interesie nastawionym na dochod od czytelnikow a nie
    autorow, logiczne by bylo poinformowanie, ze np :pierwsze 6 czy nawet 10 zl
    idzie na koszty utrzymania serwisu itp.
    Dodatkowo, z tego co widzialem w roznych dyskusjach na temat platnosci sms,
    duzy % kwoty bierze posrednik obslugujacy platnosci sms-owe. W zwiazku z
    tym, z oplaty w wysokosci 1 zl za czytanie opowiadania, dzielonej pomiedzy
    serwis, posrdnika sms i autora opowiadania, autorowi przypadna naprawde
    "grosze". Troche lepiej finansowo wyglada podzial 6 zl pomiedzy autora
    serwisu i obsluge sms.

    Jesli nie byloby powyzszego przerzucenia kosztow na atoerow, sam pomysl
    serwisu uwazam za interesujacy.

    Stad wniosek tytulowy.

    krzysztof

  • 2. Data: 2003-07-17 18:38:11
    Od: Wojciech Skrzypinski <u...@h...pl>

    "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> wrote in

    /ciach..../

    > Po wejsciu na strone stwierdzilem, ze najwieksze dochody autorowi
    > strony przyniosa sms-y od potencjalnych pisarzy.

    Zazwyczaj nie krytykuje nowych przedsiewziec, ale tym razem zrobie wyjatek. Sama
    strona WWW przygotowana "profesjonalnie inaczej" wlacza u mnie swiatelko alarmowe.

    W.

    --
    Remove >>>usun<<< and dot replying via e-mail.

  • 3. Data: 2003-07-17 20:02:49
    Od: wer <w...@w...tnijto.pl>

    Wojciech Skrzypinski wrote:
> [...]
    > strona WWW przygotowana "profesjonalnie inaczej" wlacza u mnie swiatelko alarmowe.

    Hmmm, jak kliknalem na erotyka to pojawilo sie fantastyka i sf, czyzby
    redaktor byl w wieku nawet poviagrowym, ze erotyka to sf dla niego?

    wer