PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zwrot podatku z USA!!! Tanio!!!

  • 1. Data: 2007-03-05 13:08:42
    Temat: Zwrot podatku z USA!!! Tanio!!!
    Od: o...@g...pl

    Odzyskaj podatek z USA!!!

    Rozliczam podatki zaplacone w USA (z zeszlego roku oraz z
    wczesniejszych
    lat) oraz odzyskam zaplacony dla Ciebie podatek, ktory zostanie
    przyslany do
    Ciebie czekiem lub na konto bankowe (konto w USA).

    Nie daj zarobic firmom, ktore biora OGROMNE pieniadze za odzyskanie
    Twojego
    podatku!

    U mnie zaplacisz tylko 99zl, a firmy zajmujace sie odzyskaniem Twojego
    podatku zazwyczaj biora nawet 10% Twojego podatku z USA!

    Rozliczam osoby z calej Polski!!

    Mam duze doswiadczenie w odzyskiwaniu podatku, wiec bedziesz pewien,
    ze
    rozlicze Cie prawidlowo!

    Zapraszam!
    Aleksandra Krawczyk
    o...@g...pl

    tel. kom.: 507-27-84-13.
    dom: (0-71) 333-47-90.

  • 2. Data: 2007-03-06 06:21:10
    Temat: Re: Zwrot podatku z USA!!! Tanio!!!
    Od: "Robert.I" <b...@K...pl>

    Użytkownik <o...@g...pl> napisał w wiadomości
    s.com...
> [...]
    > przyslany do
    > Ciebie czekiem lub na konto bankowe (konto w USA).

    A ja rozliczyłem się sam, prawidłowo, rozliczenie dostałem czekiem a nie na
    konto w USA.
    Przy czym, nawet jeśli idzie na konto w USA (za drugim razem jak byłem), to
    dogadałem się z panienką z okienka w banku, że zamknęła mi konto i wysłała
    czek do Polski. Potem inkaso w dowolnym banku i z głowy... a nie jakaś
    wiocha z rozliczeniami.

    R.