PracaGrupypl.praca.dyskusjeZwrot podatku z USA!!! Tanio!!! › Zwrot podatku z USA!!! Tanio!!!
    From: o...@g...pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Zwrot podatku z USA!!! Tanio!!!
    Date: 5 Mar 2007 05:08:42 -0800

    Odzyskaj podatek z USA!!!

    Rozliczam podatki zaplacone w USA (z zeszlego roku oraz z
    wczesniejszych
    lat) oraz odzyskam zaplacony dla Ciebie podatek, ktory zostanie
    przyslany do
    Ciebie czekiem lub na konto bankowe (konto w USA).

    Nie daj zarobic firmom, ktore biora OGROMNE pieniadze za odzyskanie
    Twojego
    podatku!

    U mnie zaplacisz tylko 99zl, a firmy zajmujace sie odzyskaniem Twojego
    podatku zazwyczaj biora nawet 10% Twojego podatku z USA!

    Rozliczam osoby z calej Polski!!

    Mam duze doswiadczenie w odzyskiwaniu podatku, wiec bedziesz pewien,
    ze
    rozlicze Cie prawidlowo!

    Zapraszam!
    Aleksandra Krawczyk