PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca dyplomowa

  • 1. Data: 2007-03-04 20:54:32
    Temat: praca dyplomowa
    Od: "Artur Twardy" <a...@w...pl>

    Cześć!! Mam pytanie do programistów.Na jaki temat napisać prace dyplom.
    inżynierską Poszukuje tematu który by mi ułatwił start na rynku
    pracy.Jakiego języka jest się teraz warto nauczyć by zaistnieć na rynku
    pracy w tej dziedzinie. Dotychczas moją pasją były sieci i wszystko co
    związane z telekomunikacją. Ale chcę sie przekwalifikować.
    pozdrawiam!!!!

  • 2. Data: 2007-03-05 07:11:35
    Temat: Re: praca dyplomowa
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Artur Twardy porozsypywal nastepujace haczki:
> [...]
    > pracy w tej dziedzinie. Dotychczas moją pasją były sieci i wszystko co
    > związane z telekomunikacją. Ale chcę sie przekwalifikować.
    Po cholere chcesz sie przekwalifikowywac? Spece od telekomunikacji sa
    poszukiwaniu.
    Jesli dobrze zrozumialem to Twoja wiedza z dziedziny programowania jest
    bliska zeru. Zatem marnie widze zebys dzieki pracy dyplomowej, ktorej
    pisanie trwa zazwyczaj kilka(nascie) m-cy stal sie nagle
    super-programista. Wiec lepiej daj sobie spokoj.
    Ktorego jezyka bys sie nie nauczyl, to jesli bedziesz swietny, prace
    znajdziesz. A teraz na topie jest java i .net (c#).
    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-03-05 07:23:15
    Od: czarny <m...@f...art.lp>

    Artur Twardy napisał(a):
    > Cześć!! Mam pytanie do programistów.Na jaki temat napisać prace dyplom.
    > inżynierską

    Jesli programista oraz praca inżynierska, to
    najlepiej podejdź do tematu w sposób inżynierski:
    opracuj program komputerowy wraz z dogłębną analizą problemu,
    potem to "okoduj". stwórz dokumentację techniczną do programu, oraz
    instrukcję użytkownika tego programu, a będie idealnie gdy ten temat
    będzie miał znaczenie praktyczne, czyli nie będzie "do szuflady"
    tylko do wdrożenia (np. w jakiejś firmie). I już.

    --
    czarny
    .:: www.czarnobiale.pl ::.

  • 4. Data: 2007-03-05 08:30:59
    Od: "E." <e...@o...pl>

    badzio napisał(a):

    > super-programista. Wiec lepiej daj sobie spokoj.
    > Ktorego jezyka bys sie nie nauczyl, to jesli bedziesz swietny, prace
    > znajdziesz. A teraz na topie jest java i .net (c#).

    Prawda, ale zdolny porgramista jest w stanie nauczyc sie kolejnego
    języka w kilka tygodni, czasem krócej. Abstrahując od tego co na topie,
    znajomość abapu zawsze byla dobrze opłacana.

    E.

  • 5. Data: 2007-03-05 18:24:37
    Od: "Artur Twardy" <a...@w...pl>

    Użytkownik "czarny" <m...@f...art.lp> napisał w wiadomości

> [...]
    > będzie miał znaczenie praktyczne, czyli nie będzie "do szuflady"
    > tylko do wdrożenia (np. w jakiejś firmie). I już.

    Dziękuje za informacje,ale powiedzmy że chce się nauczyć w C## od tego chce
    zacząć . Ale jaki temat programu może być przydatny.Musze się teraz
    zdecydować, a nie chce tematu typowo akademickiego.
    Wiec czekam na sugestie.

  • 6. Data: 2007-03-05 19:35:32
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    Artur Twardy napisał(a):

    > Dziękuje za informacje,ale powiedzmy że chce się nauczyć w C## od tego chce
    ^^^^^^
    a co to za język ?

    > zacząć . Ale jaki temat programu może być przydatny.Musze się teraz
    > zdecydować, a nie chce tematu typowo akademickiego.
    > Wiec czekam na sugestie.

    zastanów się co chcesz robić co ci sie podoba, w jakim kierunku chcesz
    sie rozwijać. Jeżeli to ma być twój pierwszy bądź jeden z pierwszych
    programów to nie porywaj się na coś wielkiego bo możesz się przejechać.

  • 7. Data: 2007-03-05 20:29:43
    Od: Jakub Wartak <j...@p...com.pl>

    Artur Twardy wrote:

> [...]
    > pracy w tej dziedzinie. Dotychczas moją pasją były sieci i wszystko co
    > związane z telekomunikacją. Ale chcę sie przekwalifikować.

    Np. http://www.e-point.pl/u235/navi/29786 ale jak zaczynasz to zapomnij ;)

    Zdaje mi sie ze obecnie programista = mrowka klepiaca kod, zdolna - ale
    zawsze mrowka.

    Jesli jestes dobry w sieciach i masz dostep do sprzetu np do ktorego nie
    maja inni w domach, po co chcesz pchac sie w wieksza konkurencje....

    --
    Jakub Wartak
    http://vnull.pcnet.com.pl/

  • 8. Data: 2007-03-05 20:38:19
    Od: "Artur Twardy" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Jakub Wartak" <j...@p...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Jesli jestes dobry w sieciach i masz dostep do sprzetu np do ktorego nie
    > maja inni w domach, po co chcesz pchac sie w wieksza konkurencje....

    Dziękuje za informacje o tematach musze je przemysleć. choć powiem szczerze
    że dopiero zaczynam ale mam na to rok wiec może by sie cos udalo z tym
    zrobić.

  • 9. Data: 2007-03-06 16:32:46
    Od: MK <X...@p...fm>

    Tomek napisał(a):

    > ^^^^^^
    > a co to za język ?

    Pewnie C++ ?
    choć może C# ?

    > zastanów się co chcesz robić co ci sie podoba, w jakim kierunku chcesz
    > sie rozwijać. Jeżeli to ma być twój pierwszy bądź jeden z pierwszych
    > programów to nie porywaj się na coś wielkiego bo możesz się przejechać.

    Zgadza się, małymi kroczkami, najpierw jakiś kalkulator, komunikator
    następnie jakąś małą aplikację korzystającą z bazy SQL, albo jakąś
    grafikę w OpenGL lub DirectX.

    MK