PracaGrupypl.praca.dyskusje › Infovide-Matrix - programista - opinie

  • 1. Data: 2007-03-04 20:28:59
    Temat: Infovide-Matrix - programista - opinie
    Od: Marian <spam777_NO_@_SPAM_.wp.pl>

    Witam

    Zastanawiam się nad możliwością aspirowania do pracy jako programista w
    firmie Infovide-Matrix.
    Niestety słyszałem sporo negatywnych opinii odnośnie firmy Altkom, która
    jest powiązana z Altkom Matrix (potem Matrix.pl) będącej obecnie częścią
    Infovide-Matrix. Informacje te są mogą być jednak trochę
    zdezaktualizowane (dlatego chętnie dowiedziałbym się jak to wygląda
    teraz), jednak wiem od osoby, która kiedyś tam pracowała, że był problem
    z podpisywaniem umów o pracę (preferowana była umowa o dzieło),
    ewentualnie te dwie formy były łączone (np. 1/4 etatu i reszta na umowę
    o dzieło), zdarzały się (kilka lat temu) miejscowe problemy z
    płatnościami wynagrodzeń, czy realizacją urlopów.
    Pomijając kwestie "formalne" może ktoś byłby tak miły i mógł się
    wypowiedzieć też odnośnie tego jak wygląda praca tam (czy pracownicy
    często "zachęcani" są do długiego siedzenia w firmie, czy atmosfera
    pracy nie jest "wroga", czy firma wywiązuje się z obietnic wysyłania na
    szkolenia, itp.)

    Z góry dziękuję za Wasze opinie
    Marian

  • 2. Data: 2007-03-04 22:36:43
    Temat: Re: Infovide-Matrix - programista - opinie
    Od: "user" <r...@p...onet.pl>

    Witam,

    Ja pracuję w tej firmie, ale w części infovide'owej, wszak ostatnio zaszło
    połączenie matrixa z infovide.
    Nie wiem jak to wygląda w Matrixie, ale w IV jest ok. Nie ma raczej
    siedzenia po godzinach, głupich ludzi do współpracy itp. Atmosfera też jest
    ok, a od momentu wejścia na giełdę firma mocno preferuje umowy o pracę i nie
    ma łączenia wielu typów umów.
    Dla niektórych może być drażliwy fakt, że część zarobków uzależniona jest od
    ilości dni przepracowanych dla klienta, ale nie wiem jak to jest z
    programistami.

    Pozdrawiam,

  • 3. Data: 2007-03-06 22:30:11
    Od: "MI" <m...@w...pel>

    aplikowalem tam pół roku temu i dowiedziałem się, że większość czasu
    programista spędza u klienta, podobno głównie warszawa. preferowali wtedy
    rozliczanie się fakturami.
    z rozmowy pamietam dość szeroki i dlugi kwestionariusz wiedzy o IT ;).

  • 4. Data: 2007-03-07 12:46:00
    Od: "JC" <j...@d...com.pl>

    "Marian" <spam777_NO_@_SPAM_.wp.pl> wrote in message
> [...]
    > firmie Infovide-Matrix.
    > Niestety słyszałem sporo negatywnych opinii odnośnie firmy Altkom, która

    nieaktualne od ladnych paru lat

> [...]
    > z podpisywaniem umów o pracę (preferowana była umowa o dzieło),
    > ewentualnie te dwie formy były łączone (np. 1/4 etatu i reszta na umowę

    Dawno nieaktualne. Obecnie preferuje sie umowy o prace.

    zdarzały się (kilka lat temu) miejscowe problemy z
    > płatnościami wynagrodzeń, czy realizacją urlopów.

    pracuje kilka lat - jeszcze mi sie nie zdarzylo

> [...]
    > często "zachęcani" są do długiego siedzenia w firmie, czy atmosfera
    > pracy nie jest "wroga", czy firma wywiązuje się z obietnic wysyłania na

    Wszystko zalezy, gdzie mialbys trafic. Byc moze sa dzialy (kiedys na pewno
    byly), gdzie byly takie "zachety" i odpowiednia atmosfera, ale mnie sie to
    na szczescie nie zdarzylo. Ze szkoleniami to trudno powiedziec - wysyla sie
    ludzi najczesciej wtedy, kiedy jest to konieczne, a nie dla samej zasady
    inwestowania w personel. Pisze o czesci Matrixowej.

    JC

  • 5. Data: 2007-03-31 19:07:36
    Od: Marian <spam777_NO_@_SPAM_.wp.pl>

    Witam ponownie,

    Dziękuję wszystkim za wypowiedzi.

    Rzeczywiście okazało się, że aktualnie można pracować na umowie o pracę
    lub jako podwykonawca. Spora część wynagrodzenia miałaby być uzależniona
    od "przepracowanych godzin". Niestety dopiero później przyszło mi do
    głowy pytanie, jak to jest, gdy np. jest się chorym 2 tygodnie. Czy
    wtedy za ten okres dostaje się tylko "stałą" część wynagrodzenie (bez
    części za przepracowanie)?

    Ale ogólnie pierwsze wrażenie o firmie dosyć pozytywne (a kwestionariusz
    rzeczywiście był długi :) ).

    Jeszcze raz dzięki
    Marcin