PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zwolnienie z pracy z winy zakladu

  • 1. Data: 2002-06-26 11:28:26
    Temat: Zwolnienie z pracy z winy zakladu
    Od: "Piotr Czajkowski" <...@p...pl>

    Witam!
    Od kilku miesiecy nie otrzymuje wynagrodzeni i byc moze bede mial mozliwosc
    otrzymac prace w innej firmie.
    Podobno istnieje taka mozliwosc, ze ja moge zlozyc pismo do dyrekcji ze
    rezygnuje z pracy z winy pracodawcy i juz na drugi dzien moge juz nie
    przychodzic do pracy.
    Czy ktos przeprowadzal cos takiego, jesli tak to prosze o jakis fragment
    takiego pisma, gdzie powoluje sie na jakies przepisy czy cos takiego.
    Prosze tez o Wasze opinie, na co nalezy zwrocic uwage itp.
    Licze na Wasza pomoc
    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 2. Data: 2002-06-26 13:03:36
    Temat: Re: Zwolnienie z pracy z winy zakladu
    Od: "robert" <r...@i...pl>

    jesli pracodawca nie bedzie Tobie chcial takiej rezygnacji podpisac, to
    zawsze mozesz sie powolac na to, ze pracowales, a nie dostawales pensji, u
    mnie, w moim poprzednim zakladzie bylo bardzo podobnie, ludzie zwalniali sie
    u pracodawcy wreczajac wypowiedzenia z terminem natychmiastowym, poniewaz
    pracodawca naruszyl swoj podstawowy obowiazek, co jest jego niedopatrzeniem
    i uchylaniem sie od obowiazkow wobec pracownika, zatem wypowiedzenie to nie
    bylo na zasadzie ugody, a po prostu z winy pracodawcy, drugie na co sie
    powolywali to praca w szkodliwych warunkach....a pracodawca nic, tylko
    podpisywal, tyle tylko, ze ludzie teraz go po sadach gonia i szukaja swoich
    pieniedzy....