PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nieruchomosci - prace - place

  • 1. Data: 2003-01-25 17:26:46
    Temat: Nieruchomosci - prace - place
    Od: "Remaj" <r...@l...pl>

    Witam wszystkich na grupie.Czy moze mnie ktos oswieci
    kto pracuje w tej branzy ile jest w stanie wyciagnac na prowizji w miesiacu.czy
    zdarza sie ze w ciagu miesiaca nic sie nie zarobi?Prosze o swoje opinie i sugestie
    dopiero zaczynam prace i troche jestem przerazona brakiem pensji.Z gory dziekuje
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-01-25 17:55:18
    Temat: Re: Nieruchomosci - prace - place
    Od: "lajkonik" <l...@l...de>

    a moze bys tak przestal/la kodowac w HTML?

    --
    pozdr.
    artur

    www.polonia-it.org
    zanim odpowiesz na e-mail usun .nerke.

  • 3. Data: 2003-01-25 18:13:29
    Od: "lajkonik" <l...@l...de>

    > a moze bys tak przestal/la kodowac w HTML?

    przestala, i pozatym staraj sie czytac to co Ci ludzie juz odpowiedzieli a
    nie pisac 2 razy to samo pytanie.